امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۲:۲۳:۲۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » آغاز به کار هیأت اسکیت سوادکوه‌شمالی

تیر ۲, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1708کد مطلب

677تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

آغاز به کار هیأت اسکیت سوادکوه‌شمالی

آغاز به کار هیأت اسکیت سوادکوه‌شمالی

به گزارش شیرگاه خبر یاسر محمدی  با اشاره به حضور ۱۷ ساله خود در ورزش، گفت: اسفاده از توانمندی‌های ملی برای توسعه رشته اسکیت شهرستان از اولویت‌های پذیرش مسؤولیت هیأت اسکیت سوادکوه‌شمالی است. سرپرست هیأت اسکیت سوادکوه‌شمالی که کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران، عضو هیأت رئیسه اسکواش استان البرز و روابط عمومی انجمن فلور‌بال استان تهران است، افزود: متولد شهرستان سوادکوه‌شمالی هستم و هیأت اسکیت سوادکوه‌شمالی را بدون وجود کلاس، دفتر هیأت و ورزشکار سازمان یافته تحویل گرفتم و در...

به گزارش شیرگاه خبر یاسر محمدی  با اشاره به حضور ۱۷ ساله خود در ورزش، گفت: اسفاده از توانمندی‌های ملی برای توسعه رشته اسکیت شهرستان از اولویت‌های پذیرش مسؤولیت هیأت اسکیت سوادکوه‌شمالی است.

سرپرست هیأت اسکیت سوادکوه‌شمالی که کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران، عضو هیأت رئیسه اسکواش استان البرز و روابط عمومی انجمن فلور‌بال استان تهران است، افزود: متولد شهرستان سوادکوه‌شمالی هستم و هیأت اسکیت سوادکوه‌شمالی را بدون وجود کلاس، دفتر هیأت و ورزشکار سازمان یافته تحویل گرفتم و در گام اول به دنبال چینش اعضای هیأت هستیم و با رئیس هیأت استان صحبت کردم تا یک‌دوره کلاس آموزش مربی‌گیری و داوری در شهرستان برگزار شود.

وی از رایزنی با هیأت اسکیت شهرستان قائم‌شهر برای اعزام مربی و آغاز فعالیت‌ها در شهرستان سوادکوه‌شمالی خبر داد و خاطر نشان کرد: استعداد‌یابی در مدارس اولویت ماست تا پایه دست‌یابی به اهداف ما باشد و رایزنی با آموزش و پرورش انجام می‌دهیم و رئیس اداره ورزش و جوانان هم قول داد تا بهترین ساعت‌های تمرین  سالن‌ها را در اختیار اسکیت قرار دهد و تقویت آموزش اسکیت در روستا هم در برنامه‌های ما قرار دارد.

محمدی از درخواست میزبانی مسابقات استانی برای آزمایش ظرفیت شهرستان خبر داد و اظهار کرد: میزبانی جلسه رؤسای هیأت‌های شهرستان‌های مازندران را تقاضا کردیم تا با تبادل نظری که با رؤسای هیأت‌ها انجام می‌دهیم از نظرات و داوران و مربیان آنها استفاده کنیم و مسابقات و اردوهای مشترک و دوستانه را برنامه‌ریزی کنیم.

سرپرست هیأت اسکیت سوادکوه‌شمالی از رایزنی با ادارات و نهادها و برخی از حامیان مالی خبر داد و با بیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای توجه به ورزش‌های تازه‌پا مورد توجه باشد و سوادکوه ظرفیت گردشگری بالایی هم دارد و رایزنی برای حضور تیم‌های مختلف مورد نظر است، گفت: در سوادکوه‌شمالی ورزشکار سازمان‌یافته اسکیت نداریم ولی با علاقه و اقتدار فعالیت خود را آغاز می‌کنیم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .