امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۶:۲۳:۲۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » قول مساعد مدیرعامل بنیاد برکت برای اجرای طرح سحاب در جویبار / ساخت یک هزار و ۹۰۰ مدرسه در کشور

تیر ۳۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3346کد مطلب

237تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

قول مساعد مدیرعامل بنیاد برکت برای اجرای طرح سحاب در جویبار / ساخت یک هزار و ۹۰۰ مدرسه در کشور

قول مساعد مدیرعامل بنیاد برکت برای اجرای طرح سحاب در جویبار / ساخت یک هزار و ۹۰۰ مدرسه در کشور

به گزارش شیرگاه خبر ،میرحسین مدنی روز شنبه در مراسم افتتاحیه شرکت تولیدی آریاسلولز در شهرک صنعتی جویبار با اعلام اینکه تاکنون یک هزارو ۹۰۰ مدرسه توسط بنیاد برکت در کشور ساخته شده است، افزود: خوشبختانه بنیاد برکت از تکلیف داده شده توسط مقام معظم رهبری در ساخت ۱۰۰۰ مدرسه موفق عمل کرده و دوبرابر این تکلیف را در کشور اجرایی کرده است . وی با اشاره به اینکه حدود یک هزار و ۵۰۰ مسجد و مجموعه های فرهنگی در...

به گزارش شیرگاه خبر ،میرحسین مدنی روز شنبه در مراسم افتتاحیه شرکت تولیدی آریاسلولز در شهرک صنعتی جویبار با اعلام اینکه تاکنون یک هزارو ۹۰۰ مدرسه توسط بنیاد برکت در کشور ساخته شده است، افزود: خوشبختانه بنیاد برکت از تکلیف داده شده توسط مقام معظم رهبری در ساخت ۱۰۰۰ مدرسه موفق عمل کرده و دوبرابر این تکلیف را در کشور اجرایی کرده است .

وی با اشاره به اینکه حدود یک هزار و ۵۰۰ مسجد و مجموعه های فرهنگی در کشور ساخته شده است، اظهار کرد: تاکنون ۲۴۰ مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت توسط بنیاد برکت در کشور راه اندازی شده است .

مدیر عامل بنیاد برکت بیان کرد: در طرح سحاب بنیاد برکت، ۴۷ هزار طرح در کشور اجرایی شده است و در ۸ هزار روستا طرح های اشتغالزایی انجام می شود.

مدنی با اعلام اینکه روزانه ۳۰۰ طرح اشتغال محور توسط بنیاد برکت در کشور انجام می شود، افزود: در قالب این طرح ها روزانه یک هزار شغل در کشور ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: امسال مشارکت جدید با ۱۳۰ بنگاه های کوچک و متوسط را دردستور کار خود داریم.

مدیرعامل بنیاد برکت در جواب درخواست کمال علیپور نماینده قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس و همچنین اسد فرماندار جویبار مبنی بر فعال شدن طرح سحاب در جویبار قول مساعد داد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .