امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۱:۲۸:۴۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » پاسخ به ترامپ وقت تلف کردن است

خرداد ۲۶, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1629کد مطلب

229تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پاسخ به ترامپ وقت تلف کردن است

پاسخ به ترامپ وقت تلف کردن است

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ پس از اینکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا شهردار لندن را مورد توهین قرار داد، سخنگوی صادق خان نیز در پاسخ گفت: شهردارلندنبا قربانیان و خانواده‌های آنها (که کشته شده اند) ابراز همدردی کرده و وقتش را برای پاسخگویی به این نوع توییت ها تلف نمی‌کند. این در حالیست که «دونالد ترامپ» که در ماه جاری پیش از سفر به انگلیس شهردار لندن را مورد انتقاد قرار داده بود بار...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ پس از اینکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا شهردار لندن را مورد توهین قرار داد، سخنگوی صادق خان نیز در پاسخ گفت: شهردارلندنبا قربانیان و خانواده‌های آنها (که کشته شده اند) ابراز همدردی کرده و وقتش را برای پاسخگویی به این نوع توییت ها تلف نمی‌کند.

این در حالیست که «دونالد ترامپ» که در ماه جاری پیش از سفر به انگلیس شهردار لندن را مورد انتقاد قرار داده بود بار دیگر به «صادق خان» حمله کرد.

ترامپ پیشتر با اشاره به اخبار افزایش قتل‌های انجام شده با چاقو در لندن به انتقاد از صادق خان پرداخت و در پیامی توئیتری نوشت: لندن در اسرع وقت نیاز به شهرداریجدید دارد. خان فاجعه است و مدام بدتر می‌شود. او فاجعه‌ای ملی است که در حال ویران کردن شهر لندن است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .