امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۲۹:۲۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » پرونده مسکن مهر مازندران بسته می‌شود

فروردین ۱۰, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7349کد مطلب

428تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پرونده مسکن مهر مازندران بسته می‌شود

پرونده مسکن مهر مازندران بسته می‌شود

به گزارش شیرگاه خبر ،سید محمد نظری با اشاره به ساخت بیش از ۵۷ هزار واحد مسکن مهر در استان مازندران اظهار داشت: درصد کمی از واحدها نیمه کاره بوده که تا پایان اردیبهشت ماه امسال واگذار می شود. وی همچنین با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر برای ساخت مسکن ملی گفت: این طرح در سه مرحله ثبت نام و اجرا و ساخت طرح در بسیاری از طرح ها اجرا شده است. وی ادامه...

به گزارش شیرگاه خبر ،سید محمد نظری با اشاره به ساخت بیش از ۵۷ هزار واحد مسکن مهر در استان مازندران اظهار داشت: درصد کمی از واحدها نیمه کاره بوده که تا پایان اردیبهشت ماه امسال واگذار می شود.

وی همچنین با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر برای ساخت مسکن ملی گفت: این طرح در سه مرحله ثبت نام و اجرا و ساخت طرح در بسیاری از طرح ها اجرا شده است.

وی ادامه داد: برخی از طرح های مسکن ملی در مرحله اسکلت قرار دارند و پروژه های باقیمانده نیز در این ماه عملیاتی خواهند شد.

نظری برنامه ریزی برای افزایش تولید مسکن را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: با این کار بنا داریم از التهاب موجود در مسکن بکاهیم.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران همچنین با بیان اینکه در حوزه راه، راه های استان جزو پرترددترین راه های کشور به شمار می‌رود، گفت: حدود ۱۰۰ درصد از ترددهای کشور در راه های استان صورت می‌گیرد و ترافیک تردد در استان سه برابر دیگر مناطق کشور است.

وی بر لزوم توسعه زیرساخت ها در بخش راه تاکید کرد و گفت: در این راستا پروژه‌های شاخصی در حوزه راه در استان در دست اجرا است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .