امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۱:۵۴:۱۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ابوالفضل و فاطمه‌زهرا بیشترین فراوانی نام در سوادکوه‌شمالی

شهریور ۲۷, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

2288کد مطلب

295تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ابوالفضل و فاطمه‌زهرا بیشترین فراوانی نام در سوادکوه‌شمالی

ابوالفضل و فاطمه‌زهرا بیشترین فراوانی نام در سوادکوه‌شمالی

 به گزارش شیرگاه خبر ،مریم خاوری ظهر امروز در جلسه اداری ثبت احوال شهرستان سوادکوه‌شمالی از حضور مدیرکل ثبت احوال مازندران و معاونان مالی فناوری، کارشناس امور هویتی، روابط عمومی و رییس اداره حراست مازندران در این شهرستان خبر داد و عملکرد و آمار ۵ ماهه وقایع حیاتی و ریزش و رویش جمعیتی را به تفکیک اعلام کرد. وی با بیان اینکه در ۵ ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۸۰ واقعه ولادت در سوادکوه‌‎شمالی به ثبت رسید که ۴۱ نوزاد...

 به گزارش شیرگاه خبر ،مریم خاوری ظهر امروز در جلسه اداری ثبت احوال شهرستان سوادکوه‌شمالی از حضور مدیرکل ثبت احوال مازندران و معاونان مالی فناوری، کارشناس امور هویتی، روابط عمومی و رییس اداره حراست مازندران در این شهرستان خبر داد و عملکرد و آمار ۵ ماهه وقایع حیاتی و ریزش و رویش جمعیتی را به تفکیک اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در ۵ ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۸۰ واقعه ولادت در سوادکوه‌‎شمالی به ثبت رسید که ۴۱ نوزاد پسر و ۳۹ نوزاد دختر بود، گفت: هر هفته به طور متوسط حدود ۴ واقعه ولادت در سوادکوه‌شمالی ثبت شد که ۳۵ ولادت در شهر و ۴۵ واقعه ولادت در روستا رخ داد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سوادکوه‌شمالی از ثبت ۷۱ واقعه وفات در ۵ ماه اول سال ۹۸ در این شهرستان خبر داد و افزود: تعداد ۲۹ واقعه وفات برای مردان و ۴۲ واقعه وفات برای زنان برای ۵ ماه اول امسال ثبت شد که ۱۷مورد وفات در مناطق شهری و ۵۴ واقعه وفات در مناطق روستایی ثبت شد.

خاوری، بیماری‌های  قلبی و عروقی، سرطان و کهولت سن را از مهمترین دلایل وفات در سوادکوه‌شمالی ذکر کرد.

وی از وقوع ۱۶ واقعه ازدواج در ۵ ماه اول سال جاری خبر داد و به فراوانی نام در شهرستان سوادکوه‌شمالی خبر داد و خاطر نشان کرد: سه رتبه اصلی نام در نیم سال اول شهرستان سوادکوه‌شمالی ابوالفضل، محمدمهدی و محمد یاسین و برای نوزاد دختر هم فاطمه‌زهرا، النا و ویانا ازسوی والدین انتخاب شد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به تحلیل مستمر وقایع حیاتی ّدر اداره ثبت احوال از نمره عالی مدیر کل ثبت احوال استان مازندران به اداره ثبت احوال این شهرستان خبر داد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .