امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۳۴:۴۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اجرای طرح روستای بدون بیکار در سه روستای سوادکوه‌شمالی

آبان ۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4100کد مطلب

242تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اجرای طرح روستای بدون بیکار در سه روستای سوادکوه‌شمالی

اجرای طرح روستای بدون بیکار در سه روستای سوادکوه‌شمالی

 به گزارش شیرگاه خبر ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: با همکاری صندوق کارآفرینی امید، طرح روستای بدون بیکار در سه روستای رئیسکلا، گالشکلا و آبندان منطقه لفور اجرا می‌شود. قاسم حکمت‌شعار این طرح را چرخه‌ای متشکل از شناسایی ظرفیت‌ها و مزیت‌های رقابتی، ساماندهی کسب و کار‌های موجود، تأُمین مالی ایجاد کسب و کار‌های خرد جدید و افزایش تولید محصول معرفی کرد. وی با بیان اهمیت ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از تولید بخش کشاورزی از طریق اعطای تسهیلات کم‌بهره...

 به گزارش شیرگاه خبر ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: با همکاری صندوق کارآفرینی امید، طرح روستای بدون بیکار در سه روستای رئیسکلا، گالشکلا و آبندان منطقه لفور اجرا می‌شود.
قاسم حکمت‌شعار این طرح را چرخه‌ای متشکل از شناسایی ظرفیت‌ها و مزیت‌های رقابتی، ساماندهی کسب و کار‌های موجود، تأُمین مالی ایجاد کسب و کار‌های خرد جدید و افزایش تولید محصول معرفی کرد.
وی با بیان اهمیت ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از تولید بخش کشاورزی از طریق اعطای تسهیلات کم‌بهره بانکی به متقاضیان و ارائه خدمات مشاوره‌ای برای افزایش راندمان و بهبود کیفیت و کمیت تولیدات دامی، خواستار همکاری همه جانبه بخش‌های مرتبط برای دستیابی به اهداف این طرح شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی تصریح کرد: برای انجام این طرح، وضعیت شغلی و بیمه‌ای متقاضیان اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی برررسی و پس از دریافت مجوز‌های قانونی و صنفی با همکاری صندوق کارآفرینی امید به آنان تسهیلات کم‌بهره اعطا می‌شود.
حکمت‌شعار افزود زنبور‌داری، دامپروری و شیلات از فعالیت‌های مورد حمایت این طرح است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .