امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۴:۳۴:۴۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اجرای ۶۹ طرح اشتغالزایی برای مددجویان در سوادکوه‌شمالی

آذر ۱۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4303کد مطلب

280تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اجرای ۶۹ طرح اشتغالزایی برای مددجویان در سوادکوه‌شمالی

اجرای ۶۹ طرح اشتغالزایی برای مددجویان در سوادکوه‌شمالی

به گزارش شیرگاه خبر، علیرضا عابدی ، توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را یکی از اهداف اصلی ذکر کرد و گفت: اجرای ۶۹ طرح اشتغال در شهرستان سوادکوه‌شمالی با هزینه ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در ۸ ماه اول امسال اجرایی شد. رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت، افزود: کمیته امداد با اتخاذ سیاست‌های موثر و کارآمد در راستای تأمین عزت و کرامت...

به گزارش شیرگاه خبر، علیرضا عابدی ، توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را یکی از اهداف اصلی ذکر کرد و گفت: اجرای ۶۹ طرح اشتغال در شهرستان سوادکوه‌شمالی با هزینه ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در ۸ ماه اول امسال اجرایی شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت، افزود: کمیته امداد با اتخاذ سیاست‌های موثر و کارآمد در راستای تأمین عزت و کرامت خانواده‌ها و رسیدن به استقلال اقتصادی در مسیر اشتغال گام برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت پوشش و اجرای طرح‌های اشتغال زمینه‌ای فراهم شود تا آنان بتوانند به مرحله خودکفایی برسند و از زیر چتر حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

عابدی به سر فصل‌های اشتغال ایجاد شده توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در سوادکوه‌شمالی اشاره و اظهار کرد: با توجه به فرصت‌های شهرستان سوادکوه‌شمالی، درصد بالایی از خدمات اشتغال پرداختی به مددجویان در قالب طرح‌های دامداری است و در رایزنی با افراد موفق در مشاغل مختلف به عنوان راهبران شغلی، زمینه برای اجرای طرح‌هایی که مشاوره اجرای طرح، تامین مواد اولیه و خرید محصولات توسط راهبر انجام می‌گیرد، فراهم شد که در همین راستا ۴۷ طرح اشتغال در شهرستان به مرحله اجرا رسیده است.

عابدی از شرکت تعداد ۸۸ نفر از مددجویان شهرستان سوادکوه‌شمالی در دوره‌های مختلف مهارت‌آموزی، کارآفرینی، پایدارسازی و توسعه خبر داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه‌شمالی، گفت: شهرستان سوادکوه‌شمالی هزار و ۳۰۰ خانوار تحت حمایت دارد و با توجه به محرومیت منطقه، نیازمند نگاه ویژه خیرین و مدیران است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .