امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۱:۱۹:۳۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » از جزییات طرح ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی تا دستگیری کلاهبردار اینترنتی در مازندران

آذر ۱۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4309کد مطلب

209تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

از جزییات طرح ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی تا دستگیری کلاهبردار اینترنتی در مازندران

از جزییات طرح ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی تا دستگیری کلاهبردار اینترنتی در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از  خبرگزاری فارس مازندران، سرهنگ رحیم باقری با اعلام این خبر، بیان کرد: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی به مدت دو ماه از تاریخ ۱۸ آبان ماه تا ۱۸ دی ماه سال جاری بوده و این مدت قابل تمدید نیست‌. وی محل مراجعه شهروندان برای ترخیص موتورسیکلت را دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ محل سکونت هر فرد اعلام کرد و افزود: مدارک لازم برای ترخیص موتورسیکلت ، سند مالکیت موتورسیکلت ، قبض (رسید) پارکینگ و کارت...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از  خبرگزاری فارس مازندران، سرهنگ رحیم باقری با اعلام این خبر، بیان کرد: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی به مدت دو ماه از تاریخ ۱۸ آبان ماه تا ۱۸ دی ماه سال جاری بوده و این مدت قابل تمدید نیست‌.

وی محل مراجعه شهروندان برای ترخیص موتورسیکلت را دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ محل سکونت هر فرد اعلام کرد و افزود: مدارک لازم برای ترخیص موتورسیکلت ، سند مالکیت موتورسیکلت ، قبض (رسید) پارکینگ و کارت ملی مالک است.

13990907000501 Test PhotoN

باقری اظهار کرد: مدارکی که برای متصرف موتورسیکلت که نام وی در قبض پارکینگ قید شده شامل سند مالکیت یا وکالت‌نامه یا فروش نامه، قبض ( رسید پارکینگ ) و کارت ملی متصرف است که باید به همراه داشته باشد.

سرپرست پلیس راهور مازندران، افزود: موتورسیکلت‌های توقیفی دارای شکایت ثبت شده در سیستم باید پس از رفع شکایت با دستور قضایی برای ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

وی هزینه‌های پارکینگ‌ها را براساس نرخ مصوب سال ۱۳۹۴ اعلام کرد و افزود: این طرح موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی را شامل نمی‌شود و داشتن گواهینامه رانندگی موتورسیکلت، بیمه‌نامه شخص ثالث، فاقد پلاک یا دارای پلاک قدیم از الزامات این طرح نیست و ترخیص آن‌ها تا پایان زمان طرح بلامانع است.

*پلمب ۲۷۳ واحد صنفی در مازندران

سرهنگ نعمت‌الله آزادی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از پلمب ۲۷۳ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح محدودیت‌های ناشی از مقابله با بیماری کرونا در این استان خبر داد.

وی در حاشیه بازدید از روند اجرای محدودیت‌های تردد شبانه و محدودیت‌های ترافیکی برای مقاله با بیماری کرونا در شهرستان‌های ساری، قائم شهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: تنها راه ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا احساس مسؤولیت تک تک افراد جامعه و مشارکت همگانی مردم با احترام به تصمیم مسوولان است.

وی از اجرای طرح های انتظامی در این رابطه خبر داد و با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان تصریح کرد: با افرادی که نسبت به سلامتی افراد جامعه بی‌تفاوت باشند برخورد قاطعانه‌ای صورت خواهد گرفت.

آزادی خاطرشنان کرد: در اجرای این طرح از ۹۰۰ هزار واحد صنفی در سطح استان بازدید شد که به ۱۶ هزار و ۱۵۱ واحد صنفی تذکر داده شد و ۲۷۳ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با شاره به محدودیت های تردد در استان مازندران، گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون از ورود ۲۸ هزار خودروی غیر مجاز به شهرهای استان جلوگیری شد و بیش از ۳ هزار خودرو نیز به دلیل تخلف از مقررات ایجاد شده اعمال قانون شدند.

آزادی اعمال قانون ۳ هزار ۳۱۹ خودرو به دلیل ترددهای غیر مجاز در اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در استان نیز به خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با همراهی مردم در این طرح در هفته‌های آتی شاهد کاهش قابل توجه از میزان ابتلاء و فوتی افراد به این ویروس و ریشه‌کنی کامل آن در جامعه باشیم.

 *دستگیری کلاهبردار اینترنتی در مازندران 

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری فردی که ببا ایجاد در گاه جعلی ثبت نام استخدامی یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

وی در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و کاربران فضای مجازی به پلیس فتا و مراجع قضایی مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق یکی از کانال‌های مجازی، موضع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

خورشاد افزود: متهم که با ایجاد درگاهی جعلی در یکی از کانال‌های مجازی با عنوان “، ثبت‌نام استخدامی کاربران را به درگاه جعلی پرداخت‌های بانکی هدایت و پس از دریافت اطلاعات آنان اقدام به برداشت وجه از حساب آنان می‌کرد، شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتا استان مازندران، تصریح کرد: با بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس، متهم که ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور بوده پس از هماهنگی‌های قضایی توسط ماموران دستگیر شد.

این مسوول در ادامه اظهار کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز وجه از حساب ۴۰ نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ یک میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد: چنانچه اقدام به خرید اینترنتی شارژ سیم کارت های تلفن همراه می‌کنند حتما از هویت فروشگاه و گردانندگان آن اطمینان حاصل کرده و در هنگام ورود اطلاعات کارت و حساب بانکی، ملاحظات امنیتی لازم را رعایت کنند.

*سارق باغات و مزارع کشاورزی در بابل دستگیر شد 

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

وی گفت: در پی وقوع چنیدن فقره سرقت محصولات و تجهیزات از باغات و مزارع کشاورزی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 جعفری افزود: در این راستا ماموران پاسگاه انتظامی زرگر شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی بابل تصریح کرد: در عملیاتی غافل‌گیرانه متهم دستگیر شد و در بازجویی به‌عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت محصولات و تجهیزات از باغات و مزارع کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد.

وی در پایان اذعان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .