امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۴۳:۱۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » استقبال از پیکر مطهر «شهید بلباسی» در قائمشهر

مهر ۲۶, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4028کد مطلب

294تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

استقبال از پیکر مطهر «شهید بلباسی» در قائمشهر

به گزارش شیرگاه خبر ،پیکرهای مطهر پنج شهید خونین بال مدافع حرم مازندران ظهر امروز پس از برگزاری آئین وداع لشکریان ۲۵ کربلا با همرزمانشان به محل زادگاه شهدا منتقل شد و این آلاله‌های خوشنام با استقبال مردم شهیدپرور به شهرستان‌های تابعه وارد شدند. مردم شهرستان قائمشهر دقایقی قبل از شهید محمد بلباسی که چهار سال قبل در منطقه عملیاتی خانطومان به شهادت رسیده بود، استقبال کردند. پیکرهای مطهر شهید رجایی فر به بابل، شهید حاجی زاده به آمل، شهید رادمهر در ساری و...

به گزارش شیرگاه خبر ،پیکرهای مطهر پنج شهید خونین بال مدافع حرم مازندران ظهر امروز پس از برگزاری آئین وداع لشکریان ۲۵ کربلا با همرزمانشان به محل زادگاه شهدا منتقل شد و این آلاله‌های خوشنام با استقبال مردم شهیدپرور به شهرستان‌های تابعه وارد شدند.

مردم شهرستان قائمشهر دقایقی قبل از شهید محمد بلباسی که چهار سال قبل در منطقه عملیاتی خانطومان به شهادت رسیده بود، استقبال کردند.

پیکرهای مطهر شهید رجایی فر به بابل، شهید حاجی زاده به آمل، شهید رادمهر در ساری و شهید عابدینی با حضور پرشور مردم در فریدونکنار مورد استقبال قرار گرفت. آئین وداع با این شهیدان امشب در شهرستان‌های تابعه برگزار و صبح فردا آئین تشییع نیز به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .