امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۴:۴۵:۱۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اعضای کانون مداحان سوادکوه انتخاب شدند

مرداد ۶, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3379کد مطلب

270تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اعضای کانون مداحان سوادکوه انتخاب شدند

اعضای کانون مداحان سوادکوه انتخاب شدند

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت‌الاسلام مهدی صداقتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان سوادکوه هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: کانون مداحان بازوان ادارات تبلیغات اسلامی در حوزه ستایش‌گری معصومین و فعالیت‌های فرهنگی و دینی هستند. وی افزود: برگزاری جلسات عمومی و تخصصی، نشست‌های مناسبتی، تلاش برای اثر‌گذاری فرهنگی و ترویج باور‌های مذهبی و انقلابی بخشی از رسالت‌های مداحان است. وی از فعالیت ۴۰ مداح فعال و...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت‌الاسلام مهدی صداقتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان سوادکوه هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: کانون مداحان بازوان ادارات تبلیغات اسلامی در حوزه ستایش‌گری معصومین و فعالیت‌های فرهنگی و دینی هستند.

وی افزود: برگزاری جلسات عمومی و تخصصی، نشست‌های مناسبتی، تلاش برای اثر‌گذاری فرهنگی و ترویج باور‌های مذهبی و انقلابی بخشی از رسالت‌های مداحان است.

وی از فعالیت ۴۰ مداح فعال و مستمر در شهرستان‌‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد و خاطر نشان کرد: انتخابات کانون مداحان شهرستان سوادکوه با حضور و تأیید رعایت شرایط کرونایی توسط نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

صداقتی از انتخاب ۵ عضو اصلی و ۲ عضو علی‌البدل کانون مداحان شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه خبر داد و گفت: موسی ابوطالبی، ایوب خلیلی، میثم مسعودی، ناصر آزادی، حسین‌علی آهنگری، اسماعیل سر‌نام و امیر قاسمی به ترتیب رأی اعضای اصلی و علی‌البدل کانون مداحان سوادکوه انتخاب شدند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .