امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۶:۲۸:۰۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بارش برف به مناطق جلگه‌ای می‌رسد/ یخبندان در انتظار مازندران

بهمن ۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5108کد مطلب

291تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بارش برف به مناطق جلگه‌ای می‌رسد/ یخبندان در انتظار مازندران

بارش برف به مناطق جلگه‌ای می‌رسد/ یخبندان در انتظار مازندران

به گزارش شیرگاه خیز ،سید محمدرضا رضوی سامانه سرد و زمستانی که آسمان مازندران را پایان هفته جاری تحت تاثیر قرار می‌دهد درواقع سامانه زمستانی است که منتظرش هستیم. وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی از ظهر چهارشنبه تا صبح جمعه آسمان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افزود: این سامانه، سامانه سردی است و سرمای این سامانه بیش از نیمی از کشور را دربرمی‌گیرد که باید تمهیدات لازم در ارتباط با مصرف گاز و لوازم گرمایشی اندیشیده...

به گزارش شیرگاه خیز ،سید محمدرضا رضوی سامانه سرد و زمستانی که آسمان مازندران را پایان هفته جاری تحت تاثیر قرار می‌دهد درواقع سامانه زمستانی است که منتظرش هستیم.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی از ظهر چهارشنبه تا صبح جمعه آسمان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افزود: این سامانه، سامانه سردی است و سرمای این سامانه بیش از نیمی از کشور را دربرمی‌گیرد که باید تمهیدات لازم در ارتباط با مصرف گاز و لوازم گرمایشی اندیشیده شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه سامانه با بارش باران آغاز می‌شود، اضافه کرد: در مناطق جلگه‌ای شاهد بارش باران و در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم.

این مسؤول افزود: البته از ظهر پنج‌شنبه انتظار داریم در مناطق جلگه‌ای نیز شاهد برف باشیم که بارش برف در ارتفاعات دودانگه، چهاردانگه و سوادکوه بارش از شدت بیشتری برخوردار است.

رضوی اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی، ارتفاع برف در برخی از نقاط به ۶۰ سانتی‌متر هم می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع مهم بحث برداشت مرکبات است؛ چراکه صبح شنبه یخبندان خواهیم داشت و لازم است در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .