امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۹:۰۷:۴۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بزرگترین پل کابلی مازندران در محور سوادکوه در دست سخت است

اسفند ۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5949کد مطلب

284تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بزرگترین پل کابلی مازندران در محور سوادکوه در دست سخت است

بزرگترین پل کابلی مازندران در محور سوادکوه در دست سخت است

به گزارش شیرگاه خبر ،با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی از جمله بهسازی محورهای هراز وکندوان و ساخت آزادراه تهران – شمال در حوزه استحفاظی استان اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه طی هفت سال گذشته در استان بهره برداری رسیده است. وی با بیان اینکه شش هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در مازندران در دست ساخت و اجرا است، اظهار امیدواری کرد که این طرح ها تا سال ۱۴۰۱ تکمیل وبهره برداری شود. مدیرکل دفتر...

به گزارش شیرگاه خبر ،با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی از جمله بهسازی محورهای هراز وکندوان و ساخت آزادراه تهران – شمال در حوزه استحفاظی استان اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه طی هفت سال گذشته در استان بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه شش هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در مازندران در دست ساخت و اجرا است، اظهار امیدواری کرد که این طرح ها تا سال ۱۴۰۱ تکمیل وبهره برداری شود.

مدیرکل دفتر فنی وعمرانی استانداری مازندران با اظهار اینکه در محورهای مواصلاتی استان دچار گره‌های ترافیکی هستیم، ادامه داد: در دوراهی چلاو به واسطه ساخت هراز برای تامین آب آشامیدنی استان، جاده قدیم دچار تغییر شد و ۱۱ کیلومتر جاده جایگزین در دست ساخت است.

توکلی ادامه داد: جاده جایگزین سد هراز تا ایام عید زیربار ترافیک می رود و افتتاح این مسیر سبب رفع ترافیک می شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین پل کابلی به طول ۶۰۰ متر در محور شیرگاه سوادکوه در دست ساخت است، افزود: با تکمیل این طرح عمرانی، ترافیک محور سوادکوه وپل سفید روان می شود.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: مسیر جاده چالوس در سه واریانت پنج کیلومتری در دست بهسازی وتعریض است و این طرح سبب رفع گره ترافیکی می شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .