امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۱:۱۲:۵۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » بهره برداری از چندین طرح خدماتی، عمرانی، گردشگری در مازندران

بهمن ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5291کد مطلب

236تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

بهره برداری از چندین طرح خدماتی، عمرانی، گردشگری در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،ساختمان مدیریت و نظارت پارک جدید جنگلی گردشگری خاورمیانه ایزدشهر، یک واحد پذیرایی در منطقه شهری رستمرود و اداره پزشکی قانونی شهرستان نور با ۸ میلیاردتومان هزینه، بهره برداری و کُلَنگ ساخت سردرب ورودی “پارک موصوف” نیز بر زمین زده شد. همچنین ۵ خانه هلال، ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان رامسر (اهدایی خَیّر نیک اندیش حاجیه خانم نساء صادق کیا، و طرح تقویت ولتاژ مشترکان و تامین برق در کتالم با هزینه بیش از یک میلیارد...

به گزارش شیرگاه خبر ،ساختمان مدیریت و نظارت پارک جدید جنگلی گردشگری خاورمیانه ایزدشهر، یک واحد پذیرایی در منطقه شهری رستمرود و اداره پزشکی قانونی شهرستان نور با ۸ میلیاردتومان هزینه، بهره برداری و کُلَنگ ساخت سردرب ورودی “پارک موصوف” نیز بر زمین زده شد.
همچنین ۵ خانه هلال، ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان رامسر (اهدایی خَیّر نیک اندیش حاجیه خانم نساء صادق کیا، و طرح تقویت ولتاژ مشترکان و تامین برق در کتالم با هزینه بیش از یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
در شهرستان بابل هم امروز ۸ خانه محروم در بخش‌های بابلکنار و لاله آباد، ۳۰ واحد گلخانه در روستای الله‌چال و سالن کشتی زنده یاد پوریا حسین زاده در دانشگاه نوشیروانی این شهرستان با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانمورد بهره برداری قرار گرفت.
در هشتمین روز دهه فجر، ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای مشهدی سرا، آسفالت راه روستایی پسنده علیا و ماشااله آباد، ۵ خانه هلال در روستا‌های اسبچین، تیلاکنار، پرچور، یالبندان، ماشالله آباد و پایش تصویری در ۷ روستای بخش مرکزی شهرستان عباس‌آباد با سرمایه ذاری ۴ میلیاردتومان افتتاح شد.
در شهرستان محمودآباد هم ۵ واحد خانه محرومان در روستا‌های آزادمون، جونی کلا، علی آباد و بیشه کُلا سرخ رود، یک مرکز جامع سلامت، تصفیه خانه آب آشامیدنی روستای خِشت سر، تقویت آب امیرآباد نور، طرح هادی و نیز بلوار امام رضا (ع) به طول ۹۰۰ متر و هزینه ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به اجرا درآمد.
۳ طرح آبرسانی هم در روستا‌های شارقلت، مرزیدره و گالشگلا منطقه لفور سوادکوه شمالی با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
بهره برداری از پارک روستای ایثارده سر، دفتر دهیاری روستای چلاسر و حاجی آباد، دیواره حفاظتی و ترمیم رانشی، آسفالت کوچه‌ها و خیابان اصلی روستا‌های حاتم سرا و صالح آباد و نیز کُلَنگ زنی خانه محروم در روستای بالابند تنکابن با هزینه ۵ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های بهره برداری شده در شهرستان تنکابن بود.
در بندپی شهرستان بابل هم، دکل همراه اول، bts سیار در روستای سفید تور، فیبر نوری در روستا‌های صلح درکلا، فیروزآباد، پلنگ دره، پنبه جار، کَرکِنار، و یزدان آباد با اعتبار ۷ میلیارد ۹۰۰ میلیون تومان راه اندازی شد.
همچنین ۲ طرح عمرانی و خدماتی شامل دبستان ۶ کلاسه شهید علی اکبررنجبر در روستای میخران و طرح مخابراتی و سایت تقویت تلفن همراه و فیبرنوری در روستای هَلومسَر با هزینه ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان آمل بهره برداری شد.
بهره برداری از کانون بسیج ورزشکاران، دو واحد مسکن معلولان در روستای رکاوند و بسته آموزشی طرح خوانا با هزینه ۳۲۵ میلیون تومان در شهرستان بهشهر و نیز دو واحد سورتینگ مرکبات و شالیکوبی در شهرستان ساری از دیگر طرح‌های بهره برداری شده است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .