امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۲۱:۱۳:۲۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » تا اطلاع ثانوی محورهای چالوس و هزار به سمت تهران یکطرفه است

خرداد ۱۷, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1539کد مطلب

241تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تا اطلاع ثانوی محورهای چالوس و هزار به سمت تهران یکطرفه است

تا اطلاع ثانوی محورهای چالوس و هزار به سمت تهران یکطرفه است

به گزارش شیرگاه خبر،سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده نارنجستان تونل شماره یک لاهیجان – کهرود ترافیک نیمه سنگین است. وی افزود: ترافیک در محور کرج – چالوس محدود سیاه بیشه – هزار چم سنگین و در محدوده مرزن آباد نیمه سنگین است. سرهنگ رحمانی گفت: مسیر شمال به جنوب محور رشت به قزوین محدوده امام زاده هاشم ترافیک سنگین و شمال به جنوب محور فیروز کوه محدوه زیرآب – سواد کوه...

به گزارش شیرگاه خبر،سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده نارنجستان تونل شماره یک لاهیجان – کهرود ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: ترافیک در محور کرج – چالوس محدود سیاه بیشه – هزار چم سنگین و در محدوده مرزن آباد نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی گفت: مسیر شمال به جنوب محور رشت به قزوین محدوده امام زاده هاشم ترافیک سنگین و شمال به جنوب محور فیروز کوه محدوه زیرآب – سواد کوه تونل شیرگاه ترافیک نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه آزاد راه قزوین – کرج محدوده مهر شهر تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است، افزود: تغییرات جوی در این محدوده ها مشاهده نمی شود و به مسافران توصیه می شود پیش از حرکت با تلفن گویای ۱۲۰ مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تماس حاصل کرده تا اطلاعات راه ها را مطلع شوند و همچنین زمان سفر خود را مدیریت کنند تا به ترافیک های سنگین مواجه نشوند.

رحمانی گفت: تا اطلاع ثانوی تردد در محور کرج  – چالوس محدوده مرزن آباد به سمت کرج و محور هراز هم از سمت آب اسک به سمت رودهن تردد یکطرفه است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .