امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۲:۲۶:۰۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » تجلیل از خبرنگاران شهرستان سوادکوه شمالی

مرداد ۱۸, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1856کد مطلب

588تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تجلیل از خبرنگاران شهرستان سوادکوه شمالی

تجلیل از خبرنگاران شهرستان سوادکوه شمالی

  به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ پاسدار محمدرضا خمسیه ضمن گرامیداشت شهادت امام محمد باقر(ع) و روز خبرنگار اظهار داشت: در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می‌برند، قطعاً نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد. وی افزود: رسانه یکی از تأثیرگذارترین ابزار در ترویج انقلاب اسلامی است که ریشه آن را باید در عصرهای گذشته و در تحولات صدر اسلام نیز جستجو کرد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه...

  به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ پاسدار محمدرضا خمسیه ضمن گرامیداشت شهادت امام محمد باقر(ع) و روز خبرنگار اظهار داشت: در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می‌برند، قطعاً نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد.

وی افزود: رسانه یکی از تأثیرگذارترین ابزار در ترویج انقلاب اسلامی است که ریشه آن را باید در عصرهای گذشته و در تحولات صدر اسلام نیز جستجو کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی به رسالت‌های خبرنگاران تأکید کرد و افزود: هفته خبرنگار که در سالروز شهادت شهید صارمی است فرصت مناسبی بوجود آورده که چند رسالت مهم تبیین شود.

وی گفت: اول قدردانی از شما خبرنگاران به علت مسئولیت بسیار سنگینی که بر دوش شماست چرا که در دنیای کنونی که همگان سرگرم کار خویش اند و چندان به عملکرد حاکمان و نقد و بررسی آن ها توجه ندارند، این خبرنگاران رسانه‌ها هستند که با تیزهوشی ودقت، نقش واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می‌کنند.

وی بیان کرد: کسانی که به عنوان خبرنگار انقلابی هستند باید این سیره انقلابی گری را تبیین کنند و رشد دهند و در سطح جامعه با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند گسترش دهند.

به گزارش شیرگاه خبر، گفتنی است در پایان این مراسم نیز از چهار نفر از خبرنگاران فعال عرصه سپاه و بسیج تجلیل بعمل آمد.تجلیل از خبرنگار علیرضا آرایی نژاد

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .