امروز جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۰:۳۵:۱۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » تحویل پلاک راهنمایی و رانندگی به ۴۰ دستگاه تراکتور در سوادکوه‌شمالی

فروردین ۱۰, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7325کد مطلب

313تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تحویل پلاک راهنمایی و رانندگی به ۴۰ دستگاه تراکتور در سوادکوه‌شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،«قاسم حکمت‌شعار» در این براه اظهار داشت: از شروع اجرای طرح شماره‌گذاری ماشین‌آلات ‌کشاورزی تاکنون، ۴۰ دستگاه تراکتور در شهرستان سوادکوه‌شمالی پلاک‌گذاری شد. وی ادامه داد: با فراخوان جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری و هماهنگی اداره فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان، بخشداری‌، تعاونی دهیاران، پلیس راهور نیروی انتظامی استان و اتحادیه کمباین‌داران استان به منظور ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن تراکتورها و هویت‌سنجی ماشین‌آلات کشاورزی، ۴۸ دستگاه تراکتور در این شهرستان بازدید فنی و در این مرحله...

به گزارش شیرگاه خبر ،«قاسم حکمت‌شعار» در این براه اظهار داشت: از شروع اجرای طرح شماره‌گذاری ماشین‌آلات ‌کشاورزی تاکنون، ۴۰ دستگاه تراکتور در شهرستان سوادکوه‌شمالی پلاک‌گذاری شد.

وی ادامه داد: با فراخوان جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری و هماهنگی اداره فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان، بخشداری‌، تعاونی دهیاران، پلیس راهور نیروی انتظامی استان و اتحادیه کمباین‌داران استان به منظور ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن تراکتورها و هویت‌سنجی ماشین‌آلات کشاورزی، ۴۸ دستگاه تراکتور در این شهرستان بازدید فنی و در این مرحله به ۴۰ دستگاه تراکتور پلاک تحویل داده شد.

حکمت ‌شعار با اشاره به این مطلب که مالکین تراکتورهای کشاورزی با پلاک‌گذاری از مزایای کارت سوخت بهره‌مند می‌شوند، گفت: با پلاک‌گذاری، مشکل خرید و فروش غیرمجاز و سرقت‌های احتمالی کاهش و مالکان از امکانات خدمات ماشین‌های کشاورزی بهره‌مند می‌شوند و همچنین شماره‌گذاری ادوات کشاورزی موجب ساماندهی این ناوگان در سطح استان شده و در آینده‌ای نزدیک ارائه سهمیه سوخت کشاورزی فقط به تراکتورهای دارای پلاک امکان‌پذیر است و همچنین از تردد و خرید و فروش تراکتورهای فاقد پلاک نیز جلوگیری خواهد شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .