امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۰۶:۱۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » توقیف موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی قاچاق در سوادکوه شمالی

مهر ۱۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3881کد مطلب

270تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

توقیف موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی قاچاق در سوادکوه شمالی

توقیف موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی قاچاق در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد. او افزود: در اجرای این طرح مامورین یگان امداد شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی که فاقد هرگونه مجوز تردد و مدارک گمرکی بوده را حین تردد در این شهرستان متوقف کردند. سرهنگ فرهودی ارزش این موتورسیکلت توقیف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح مامورین یگان امداد شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی که فاقد هرگونه مجوز تردد و مدارک گمرکی بوده را حین تردد در این شهرستان متوقف کردند.

سرهنگ فرهودی ارزش این موتورسیکلت توقیف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: راکب این موتورسیکلت نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از تحویل موتورسیکلت کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان خبر داد و از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .