امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۳:۴۵:۴۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » جان باختن ۱۲ پرسنل ارتش در جبهه سلامت

دی ۲۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4937کد مطلب

297تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

جان باختن ۱۲ پرسنل ارتش در جبهه سلامت

جان باختن ۱۲ پرسنل ارتش در جبهه سلامت

به گزارش شیرگاه خبر ،معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درحاشیه بازدید از پروژه‌های درمانی و بهداشتی در نکا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از سازمان‌هایی که در اختیار دارد و با تجربه دفاع مقدس، ۳۸ بیمارستان بزرگ کشور را به امر مقابله با ویروس کرونا اختصاص داد. امیر دریادار حبیب الله سیاری گفت: از زمان شیوع کرونا بیش از ۱۲ هزار نفر از کادر بهداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران به هموطنان خدمات ارائه می دهند. او...

به گزارش شیرگاه خبر ،معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درحاشیه بازدید از پروژه‌های درمانی و بهداشتی در نکا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از سازمان‌هایی که در اختیار دارد و با تجربه دفاع مقدس، ۳۸ بیمارستان بزرگ کشور را به امر مقابله با ویروس کرونا اختصاص داد.
امیر دریادار حبیب الله سیاری گفت: از زمان شیوع کرونا بیش از ۱۲ هزار نفر از کادر بهداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران به هموطنان خدمات ارائه می دهند.
او با بیان اینکه ۱۲ نفر از پرسنل ارتشی در جبهه سلامت به شهادت رسیدند، تصریح کرد: ارتش با تمام توان در جهت مقابله با ویروس کرونا تلاش خواهد کرد کما اینکه بالای ۱۴ هزار تخت را به این امر اختصاص داد.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی و اقتدار این نیرو در مواقع بحران خبر داد و گفت: بالای ۱۴ هزار تخت نقاهتگاهی را در کشور تشکیل دادیم که از جمله آن می توان به بیمارستان  ۲ هزار تختخوابی در تهران اشاره کرد که در حدود ۴۸ ساعت شکل گرفت.
امیر دریادار سیاری ادامه داد، کادر زحمتکش ارتش در زمان شیوع کرونا با تمام امکانات در بحث تیم‌های غربالگری و تیم‌های پزشکی یاریگر وزارت بهداشت و درمان بودند و با هدف جلوگیری از رشد بی‌رویه این بیماری در سطح کشور تلاش می کنند.
او با بیان اینکه تاکنون ۱۵ هزار نفر از افرادی که درگیر بیماری کرونا شده بودند در بیمارستان های ارتش بستری و تحت درمان قرار گرفتند، افزود: آمار تلفات بیماران کرونایی در بیمارستان‌های ارتش نیز به نسبت وزارت بهداشت حداقل ۶ و ۷ درصد کمتر بود.
معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه تاکید کرد: از نظر توان دفاعی اقدامات شدیدی را برای کارکنان در نظر گرفتیم تا سالم باشد تا توان دفاعی کشور سالم بماند.
امیر سیاری با اشاره به تلاش دشمن برای کم اهمیت نشان دادن ماموریت ارتش خاطر نشان کرد: دشمن در اوایل تبلیغات گسترده ای درباره آلودگی پادگان‌ها کرده بود اما امروز شاهدیم که دوره‌های آموزش سربازان در همه مراکز آموزشی سربازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و ضمن پایش‌های لازم برای استمرار شرایط مطلوب بهداشتی، پادگان‌ها و مراکز آموزشی را محلی مطمئن برای صیانت از سرمایه‌های انسانی خود می‌دانیم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .