امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۳۸:۲۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » حاج قاسم رهبرشناس واقعی بود

دی ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4679کد مطلب

270تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

حاج قاسم رهبرشناس واقعی بود

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز  در جمع پایوران و هادیان  سیاسی سپاه شهرستان چالوس ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت اولین سالگرد سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی، و نیز اربعین دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده، با اشاره به زیارتنامه جامعه کبیره گفت: در این زیارتنامه خطاب به ائمه معصومین آمده است که آنان از سیاسی ترین افراد اگاه به مسائل هستند. حجت...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز  در جمع پایوران و هادیان  سیاسی سپاه شهرستان چالوس ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت اولین سالگرد سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی، و نیز اربعین دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده، با اشاره به زیارتنامه جامعه کبیره گفت: در این زیارتنامه خطاب به ائمه معصومین آمده است که آنان از سیاسی ترین افراد اگاه به مسائل هستند.
حجت الاسلام تسخیری به تبیین بصیرت از منظر جامعه کبیره پرداخت و افزود: زیارت جامعه کبیره ابعاد مختلف امام شناسی و دشمن شناسی را بیان کرده،لذا این زیارت پیش نیاز زندگی اسلامی را تعریف می کند.
مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به چهار عرصه  برای زندگی اسلامی  اشاره و اضافه کرد: زندگی اسلامی سراسر مبارزه و معرفت است . نمی شود جامعه ای اسلامی باشد اما دشمن نداشته باشد . چه بسا خیلی از کشورها اسلامی هستند اما دشمن ندارند که این نوع جامعه یک   جامعه اسلامی خنثی است . در فلسطین و یمن نسل کشی می شود  اما برخی از کشورهای اسلامی به نسل کشی مسلمانان بی تفاوت هستند.
حجت الاسلام تسخیری  راه شناسی را یکی از چهار عرصه برای زندگی اسلامی دانست و افزود: انسان مسلمانی که راه شناس نباشد به بیراه رفته و منحرف می شود. لذا راه محکم و مسیر صراط مستقیمی که به سعادت منجر می شود، راه ائمه معصومین ( علیهم السلام) است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا دومین عرصه را رهروشناسی برشمرد و اضافه کرد: کسی که میخواهد به خدا برسد نمی تواند مگر به واسطه اهل بیت ( علیهم السلام).لذا انسان باید رهرو شناس باشد .
به گفته حجت الاسلام تسخیری رهبرشناسی سومین عرصه برای یک زندگی اسلامی است که در زیارت جامعه کبیره به آن اشاره و تاکید شده است. لذا هرکسی که محبت دارد لزوما ولایت پذیر نیست اما هرکسی ولایت پذیر است محبت هم دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ولایت پذیری را به نفسی انت ( جانم به فدای ولایت)، دانست و تصریح کرد:هرکسی جانش را برای ولایت بدهد برای خدا جان داده است .
حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که امروزه بعضی ها می گویند رهبری اگر به نفع ما حرف بزند، ما با ایشان هستیم، ادامه داد: بعضی ها در مسئله برجام گفته بودند که ریز و درشت این معاهده را با رهبری هماهنگ کردیم اما حضرت آقا فرمودند من در کلیات ورود پیدا کردم.لذا برخی ها گفتند اگر رهبری موافق میل ما حرف بزند، رهبر است اما گر برخلاف میل ما حرفی زد، موضوع گیری می کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه  رهبر معظم انقلاب بارها گفتند با آمریکا نمی شود مذاکره کرد، افزود: برخی ها مذاکره را با آمد و رفت روسای جمهور می دانند و میگویند با ترامپ نمی شود مذاکره کرد اما با بایدن می شود لذا  هیچ فرقی بین روسای جمهور آمریکا نیست.
حجت الاسلام تسخیری در همین رابطه حاج قاسم را رهبر شناس واقعی دانست و اضافه کرد: حاج قاسم لازم نبود  تدابیر رهبری را به او بگویند، شهید عزیز اشاره رهبری را می شناخت و کارها را انجام میداد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به چهارمین عرصه برای زندگی اسلامی را رهزن شناسی برشمرد، و افزود: اگر سابقه سران فتنه را در دوران انقلاب بررسی کنیم مشاهده خواهیم کرد این افراد سابقه انقلابی  داشتند، اما همین آقایان جلوی انقلاب اسلامی ایستادند. تاریخ  اسلام نمونه‌های فراوانی دارد کسانی که سابقه اسلامی داشتند، اما مقابل امام ایستادند؛ لذا باید رهزن شناس بوده و نبایدنسبت آن  بی تفاوت بود، چرا که یک رهزن شناس در کنار امام خود می‌ایستد نه مقابل آن.
این مقام مسئول با اشاره به عزل منتظری و نامه تاریخی امام در این ماجرا، گفت: امام به منتظری که در آن دوره قائم مقام رهبری بود گفتند شما یک ساده لوح هستید و خانه شما خانه منافقین و لیبرال‌ها شده لذا سیاست را کنار بگذارید. اما رهبر معظم انقلاب درباره شهید سلیمانی می‌فرمایند او فقط  یک شهید نیست او یک مکتب است و مکتب سلیمانی را ترویج کنید.
حجت الاسلام تسخیری درادامه با تاکید بر اینکه دشمن در کمین انقلاب اسلامی است، گفت: منافقین یکی از دشمنان سرسخت انقلاب هستند که تهدید، تحمیل و تردید افکنی از کارهای آنان است . لذا منافقین برای تحمیل مذاکره ، دست به تردید افکنی در جامعه می زنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دشمن بر روی ولایت فقیه دست گذاشته است، گفت: دنیا می داند نوع مدل حکومت جمهوری اسلامی نظیر ندارد که آن هم به خاطر امامین انقلاب  است چرا که اگر به دست لیبرال ها بود  نظام چند بار به دست آمریکایی ها می افتاد.
حجت الاسلام تسخیری در ادامه با بیان اینکه به اعتراف تئوری پردازهای آمریکایی، ایران بزرگترین  قدرت نظامی و تکنولوژیک در منطقه است، خاطرنشان کرد: دشمن اعتراف می کند که انقلاب اسلامی ایران یک پدیده است و باید جلوی الگوشدن آن را  در منطقه گرفت چرا که مدل انقلاب  اسلامی در حال انتشار است  لذا مشکل دشمن انرژی هسته ای و … نیست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه چند غربگرا و غرب گدا فکر می کنند میتوانند مشکل خود را با آمریکا حل کنند ، اضافه کرد: مسئله ۲۰۳۰ یکی از مسائلی است که  همین افراد به نظام تحمیل کردند.
حجت الاسلام تسخیری  با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که بهترین راه مبارزه با غرب خدمت به مردم و معیشت آنان است، افزود:حضرت آقا بارها درباره نفوذ بین مسئولان و گلوگاه های مهم تاکید کردند. در مذاکرات ، جاسوسی برای رژیم کودکش صهیونیستی، در منابع طبیعی ،حتی بین مسئولان عالی رتبه نفوذ پیدا کردند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن از دو طریق در تلاش برای ورود به مجامع علمی  است، افزود: دشمن در تلاش است در دانشگاه ها از طریق جوانان دانشجو  با شیوه تردید افکنی و ناامیدی  و نیز در حوزه از طریق بزرگان و علمای حوزوی با شیوه  نفوذ  به انقلاب ضربه بزند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .