امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳| ۰۲:۱۲:۰۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » حدود ۶۰۰ هزار عدد دستکش بهداشتی به علوم پزشکی مازندران تحویل شد

فروردین ۱۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3028کد مطلب

235تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

حدود ۶۰۰ هزار عدد دستکش بهداشتی به علوم پزشکی مازندران تحویل شد

حدود ۶۰۰ هزار عدد دستکش بهداشتی به علوم پزشکی مازندران تحویل شد

 به گزارش شیرگاه خبر ،مجید ابراهیم نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۲ واحد صنعتی شهرستان در راستای بسته بندی دستکش یکبار مصرف و تولید شوینده فعالیت های خود را آغاز کردند. وی گفت : به منظور مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بنر توصیه های بهداشتی برای مقابله با این ویروس در نانوایی ها نصب شده است و حتی در نانوایی هایی که با کمبود نیرو برای تحویل دادن نان و گرفتن پول...

 به گزارش شیرگاه خبر ،مجید ابراهیم نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۲ واحد صنعتی شهرستان در راستای بسته بندی دستکش یکبار مصرف و تولید شوینده فعالیت های خود را آغاز کردند.

وی گفت : به منظور مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بنر توصیه های بهداشتی برای مقابله با این ویروس در نانوایی ها نصب شده است و حتی در نانوایی هایی که با کمبود نیرو برای تحویل دادن نان و گرفتن پول از مشتری مواجه بوده ایم ، یک نیروی بسیجی در اختیارشان قرار داده ایم  .

وی با اعلام اینکه طبق مصوبه سازمان صنعت و معدن بازار روزهای سه شنبه و پنچ شنبه این شهرستان تعطیل است ، افزود : کلیه اصناف شهرستان سوادکوه شمالی به جزء خبازی ها ، میوه فروشی ها ، قصابی ها ، واحدهای صنفی فروش مواد غذایی ، فروشندگان لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در روزهای سه شنبه ( امروز ) و پنج شنبه ۲۲ اسفندماه تعطیل می باشد .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه طی چند روز گذشته برخی از واحدهای این شهرستان از دستورالعمل سازمان سرپیچی کرده اند ، افزود : ۲ واحدی که از این بخشنامه و دستورالعمل سرپیچی کرده بودند ، پلمب شد.

ابراهیم نژاد از ۲ فقره پرونده بابت گران فروشی ماسک به ارزش ۳ میلیون ریال و ۹۶۰ هزار تومان در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و گفت که این پرونده گران فروشی بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است .

وی با بیان اینکه یک واحد تجهیزات پزشکی در این شهرستان به علت گران فروشی پلمب شده است ، افزود : به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، تیم بازرسی در دو نوبت صبح و عصر در این شهرستان در حال بازرسی هستند .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی از مردم خواست تا در صورت مشاهده گران فروشی با شماره ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند .

فرماندار سوادکوه شمالی هم در گفت و گو با خبرنگارایرنا، افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا طی دو روز گذشته ۴۸ هزار جفت دستکش یکبار مصرف در سطح این شهرستان توزیع شده است .

سید محمد انصارالحسینی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی سطح این شهرستان ۲ بار در حال انجام شدن است ، افزود : ضدعفونی در سطح روستاها توسط دهیاری ها هم در حال انجام است و همچنین دهیاری ها در روستاها در حال اطلاع رسانی به مردم برای ماندن در خانه هستند .

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .