امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۶:۱۱:۰۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » خانه دار شدن ۲هزار مازندرانی تا فروردین ۱۴۰۰

بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5331کد مطلب

250تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

خانه دار شدن ۲هزار مازندرانی تا فروردین ۱۴۰۰

به گزارش شیرگاه خبر ،مهدی رازجویان در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر و احداث مسکن محرومین مازندران گفت: تلاش بیشتر و اساسی دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت اتمام پروژه‌های مسکن مهر در استان ضروری است. او افزود: اداره کل راه و شهرسازی مازندران متعهد شده تا احداث دو هزار واحد دیگر از مسکن مهر را تا فروردین سال ۱۴۰۰ به پایان برساند. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به ساخت مسکن طرح اقدام ملی، گفت: ساخت مسکن اقدام ملی در...

به گزارش شیرگاه خبر ،مهدی رازجویان در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر و احداث مسکن محرومین مازندران گفت: تلاش بیشتر و اساسی دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت اتمام پروژه‌های مسکن مهر در استان ضروری است.

او افزود: اداره کل راه و شهرسازی مازندران متعهد شده تا احداث دو هزار واحد دیگر از مسکن مهر را تا فروردین سال ۱۴۰۰ به پایان برساند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به ساخت مسکن طرح اقدام ملی، گفت: ساخت مسکن اقدام ملی در بعضی از شهرستان‌های استان آغاز شده است، اما تسریع انجام آن نیاز به همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

رازجویان با تاکید بر اینکه ساخت مسکن محرومین در مازندران از اولویت‌های دولت است، تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود استان باید جهت ساخت خانه برای قشرهای محروم و کم‌درآمد جامعه استفاده شود تا موجب ایجاد آرامش برای آن‌ها گردد.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی در راستای معرفی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی جهت دریافت انشعاب برق در پروژه‌های مسکن مهر میارکلا ساری، با جدیت بیشتری پیگیری نماید.

او با بیان اینکه از تجربیات پروژه مسکن مهر باید در دیگر پروژه‌های حوزه مسکن استفاده شود، اظهار کرد: پروژه‌های حوزه مسکن باید با کیفیت بالا احداث و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

رازجویان در مورد مسکن مهر چالوس نیز گفت: شرکت آب و فاضلاب متعهد شده است تا مشکل فاضلاب این مجتمع را تا انتهای سال ۹۹ برطرف سازد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خانه‌دار شدن قشر کم‌درآمد جامعه را از اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: از بانک‌هایی که جهت ساخت مسکن محرومین همراهی دارند قدردانی می‌کنم و انتظار دارم جهت انجام تعهد صددرصدی، تمام بانک‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رازجویان گفت: تا به امروز بیش از ۱۹۰۰ متقاضی مسکن محرومین که از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

او تصریح کرد: بنیاد مسکن نظارت و پایش جدی بر متقاضیان مسکن محرومین داشته باشد تا بودجه‌ی بلاعوضی که دولت اختصاص داده است در زمان مناسب هزینه شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .