امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۰۹:۰۸:۴۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » سارقان سیم های برق زمین گیر شدند

دی ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4698کد مطلب

282تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

سارقان سیم های برق زمین گیر شدند

سارقان سیم های برق زمین گیر شدند

سردار “مرتضی میرزایی ،در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در شهرستان “تنکابن”، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت. وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری منابع اطلاعاتی موفق شدند، سارقان را که با تشکیل یک باند ۳ نفره اقدام به سرقت سیم و کابل برق در آن شهرستان می کردند، شناسایی کنند. فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه اظهار داشت: ماموران...

سردار “مرتضی میرزایی ،در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در شهرستان “تنکابن”، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری منابع اطلاعاتی موفق شدند، سارقان را که با تشکیل یک باند ۳ نفره اقدام به سرقت سیم و کابل برق در آن شهرستان می کردند، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضائی با همکاری ماموران کلانتری “نشتا” متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی همچنین اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۶۵ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در شهرستان “تنکابن” اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سردار میرزایی در خاتمه به مردم توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و تعامل با پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .