امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۸:۵۳:۴۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » سردار مسلمی: بسیج با درد مردم آشنا است/ دنیای امروز از بسیج الگو می‌گیرد

آذر ۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4287کد مطلب

226تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

سردار مسلمی: بسیج با درد مردم آشنا است/ دنیای امروز از بسیج الگو می‌گیرد

سردار مسلمی: بسیج با درد مردم آشنا است/ دنیای امروز از بسیج الگو می‌گیرد

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از تسنیم، سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی شامگاه دوشنبه مراسم اهدای ‌۴۰ کمک جهیزیه برای نوعروسان و ۱۰۰ عدد تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند شهرستان در حسینیه عاشقان ثارالله با گرامی‌داشت هفته بسیج و یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه بسیج بزرگترین شبکه مردمی در حوزه‌های مختلف است، اظهار داشت: بسیج یکی از بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین شبکه مردمی در حوزه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و عرصه‌های مختلف بوده و فرمول برطرف...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از تسنیم، سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی شامگاه دوشنبه مراسم اهدای ‌۴۰ کمک جهیزیه برای نوعروسان و ۱۰۰ عدد تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند شهرستان در حسینیه عاشقان ثارالله با گرامی‌داشت هفته بسیج و یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه بسیج بزرگترین شبکه مردمی در حوزه‌های مختلف است، اظهار داشت: بسیج یکی از بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین شبکه مردمی در حوزه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و عرصه‌های مختلف بوده و فرمول برطرف کردن مشکلاتی که گریبانگیر جامعه است. امروز بسیج هرکجا که نیاز باشد، حضور پیدا می‌کند چرا که برخواسته از مردم و آشنا به درد آنها است.

وی افزود: بسیج بصیرت، نوع دوستی و مردم نوازی را در دستور کار خود قرار داده و امروز در هر صحنه‌ای که ورود پیدا می‌کند، همراه با موفقیت است.

مسلمی با برشمردن مصادیق قدرت بسیج، تصریح کرد: امروز بسیج می‌تواند بزرگ‌ترین مشکل در جامعه اسلامی را برطرف کند آن هم به‌واسطه قدرتی که دارد. در دهه اول انقلاب بسیج در مورد پیشگیری از فلج‌ اطفال اقدام بسیار بزرگی انجام داده بود.

وی تصریح کرد: هر بحرانی که در کشور بوجود آید، تنها کسی که می‌تواند برطرف کند، بسیج است. درمورد موجود هوشمندی سخن می‌گوییم که در هر خانواده‌ای هستند. این الگوی برتر هوشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یکی از با ارزش ترین یادگار امام راحل است که با آینده‌نگری و دیدگاه حکیمانه‌ای که داشتند، بسیج را بنیانگذاری کردند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دنیای امروز از بسیج الگو می‌گیرد ، گفت: در خارج از مرزهای ایران ، با بهره‌گیری از الگوی بسیج، بر مشکلات کشور خود غلبه می‌کنند. امروز اگر داعش در دنیا به دنبال حاکمیت نیست، به واسطه تفکر بسیجی است که از بین رفتند.

وی افزود: تفکر بسیجی می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد. اگر بخشی از تفکر بسیجی را در حوزه مدیریت کشور حاکم کنیم و نگاه به درون کشور را در دستور کار قرار دهیم و چشم به دست کشورهای بیگانه نداشته باشیم، قطعا می‌توانیم بر تمام مشکلات کشور، فائق شویم.

مسلمی، حمایت از جوانان باهوش و انقلابی را از راهکارهای رفع مشکلات کشور برشمرد و تصریح کرد: جوانان ابتکارهای زیادی در حوزه علمی، پژوهشی، امنیتی دارند. اگر جوانان باهوش و انقلابی را حمایت کنیم، قطعا خیلی از مشکلات کشور رفع می‌شود.

وی تاکید کرد: مردمی که امروز در حوزه اقتصادی دچار مشکل شده‌اند، به واسطه روحیه مردم داری کمک می‌کنند و مشکلات همنوعان خود را در حوزه‌های مختلف در بحث جهیزیه، کمک معیشتی و مواردی از این قبیل برطرف می‌کنند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .