امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۶:۳۴:۰۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » صفر عاشورایی با مسافران خان طومان

مهر ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3992کد مطلب

264تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

صفر عاشورایی با مسافران خان طومان

صفر عاشورایی با مسافران خان طومان

به گزارش شیرگاه خبر ، پنج شهر مازندران امروز میزبان لاله‌های کربلایی خود هستند تا بار دیگر عطر ایثار، رشادت و بصیرت با عاشقانه‌های مردم دیار علوی همنوا شود. آری، از شام بلا شهید آوردند تا شور و نوا بار دیگر در کوچه‌های شقایق نشان مازندران بپیچد و عاشقانه‌هایی کم نظیر در تاریخ این مرز و بوم ثبت شود. مراسم وداع با هر کدام از این شهدای گلگون کفن امشب پس از نمازمغرب و عشا در زادگاهشان برگزار شد. با وجود...

به گزارش شیرگاه خبر ، پنج شهر مازندران امروز میزبان لاله‌های کربلایی خود هستند تا بار دیگر عطر ایثار، رشادت و بصیرت با عاشقانه‌های مردم دیار علوی همنوا شود.
آری، از شام بلا شهید آوردند تا شور و نوا بار دیگر در کوچه‌های شقایق نشان مازندران بپیچد و عاشقانه‌هایی کم نظیر در تاریخ این مرز و بوم ثبت شود.
مراسم وداع با هر کدام از این شهدای گلگون کفن امشب پس از نمازمغرب و عشا در زادگاهشان برگزار شد.
با وجود شرایط کرونایی، حضور باشکوه مردم قدرشناس مازندران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، در این مراسم بار دیگر نشان داد هیچ مانعی نمی‌تواند حرکت مردم دیار علویان در مسیر ولایت و شهادت را متوقف یا کُند کند.
مراسم تشییع این شهدای عزیز نیز بصورت خودرویی فردا پنجشنبه ۲۴ مهر و در آستانه سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به شرح زیر در شهرهایشان برگزار می‌شود.

شهید محمود رادمهر – ساری
مراسم وداع با پیکر شهید محمود رادمهر امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد روستای پهنه کلای جنوبی برگزار می‌شود و مراسم تشییع شهید رادمهر از ساعت ۹ صبح فردا پنجشنبه ۲۴ مهر از مقابل سپاه ناحیه ساری واقع در میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان شهدا برگزار می‌شود و پیکر پاک و مطهر این شهید در گلزار شهدای ملامجدالدین به خاک سپرده خواهد شد.

شهید محمد بلباسی- قائم شهر
مراسم وداع با پیکر شهید محمد بلباسی امشب بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می‌شود و مراسم تشییع شهید بلباسی از ساعت ۹ صبح فردا پنجشنبه از مقابل سپاه ناحیه قائم شهر (حسینیه ثارالله) واقع در خیابان ساری به سمت گلزار شهدای سید ملال برگزار و در آنجا پیکر پاک و مطهر این شهید به خاک سپرده خواهد شد.

شهید حسن رجایی فر- بابل
مراسم وداع با پیکر شهید حسن رجایی فر امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بابل برگزار می‌شود و مراسم تشییع شهید رجایی فر از ساعت ۹ صبح فردا پنجشنبه از مقابل سپاه ناحیه بابل واقع در خیابان طالقانی برگزار می‌شود و سپس پیکر پاک و مطهر این شهید برای خاکسپاری به زادگاهش روستای کامیکلای بخش بندپی غربی منتقل خواهد شد.

شهید رضا حاجی زاده- آمل
مراسم وداع با پیکر شهید رضا حاجی زاده امشب بعد از نماز مغرب و عشا در سالن ورزشی جنب سپاه آمل واقع در خیابان هراز برگزار می‌شود و مراسم تشییع شهید حاجی زاده از ساعت ۹ صبح فردا پنجشنبه از مقابل سپاه ناحیه آمل برگزار می‌شود و سپس پیکر پاک و مطهر این شهید در صحن امامزاده ابراهیم (ع) آمل به خاک سپرده خواهد شد.

شهید علی عابدینی- فریدونکنار
مراسم وداع با پیکر شهید علی عابدینی امشب بعد از نماز مغرب و عشا در خیابان جنب سپاه فریدونکنار برگزار می‌شود و مراسم تشییع شهید عابدینی از ساعت ۹ صبح فردا پنجشنبه از مقابل سپاه ناحیه فریدونکنار برگزار می‌شود و سپس پیکر پاک و مطهر این شهید برای خاکسپاری به زادگاهش روستای فِرِم منتقل خواهد شد.

پیکر پاک و مطهر ۵ شهید مدافع حرم از استان مازندران به همراه سه شهید دیگر در عملیات جستجو در منطقه خان طومان سوریه، پس از پنج سال شناسایی و به وطن منتقل شدند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .