امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۵:۰۳:۳۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » عزادار‌های محرم نماد وفاق ملی

مرداد ۲۶, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3494کد مطلب

241تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

عزادار‌های محرم نماد وفاق ملی

عزادار‌های محرم نماد وفاق ملی

به گزارش شیرگاه خبر، حجت الاسلام ابراهیمی خطیب نماز جمعه شیرگاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه آئین عزاداری ابا عبدالحسین (ع) نماد وفاق ملی است، گفت: مراسم عزاداری محرم امسال باید با عقلانیت دینی ، هوشمندی سیاسی وبصیرت انقلابی برگزار شود. حجت الاسلام ابراهیمی از عزاداران خواست در شرایط حساس کنونی از هرگونه کلام و بیان و اقدامی که به این جایگاه لطمه می‌زند خودداری کنند. او با بیان اینکه عزاداری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شور و شعور هرچه تمام‌تر باید...

به گزارش شیرگاه خبر، حجت الاسلام ابراهیمی خطیب نماز جمعه شیرگاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه آئین عزاداری ابا عبدالحسین (ع) نماد وفاق ملی است، گفت: مراسم عزاداری محرم امسال باید با عقلانیت دینی ، هوشمندی سیاسی وبصیرت انقلابی برگزار شود.

حجت الاسلام ابراهیمی از عزاداران خواست در شرایط حساس کنونی از هرگونه کلام و بیان و اقدامی که به این جایگاه لطمه می‌زند خودداری کنند.

او با بیان اینکه عزاداری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شور و شعور هرچه تمام‌تر باید برگزار شود، از مسئولان بهداشت و درمان و هیات‌های مذهبی خواست با هم هماهنگ باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به روز مباهله گفت: امروز ما هم باید با اقتدار و با تمام قوا در دفاع از اسلام، شریعت و انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده نظام بایستیم.

با توجه به شیوع کرونا در مازندران و بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه این هفته فقط در شیرگاه اقامه شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .