امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۹:۱۳:۵۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در سوادکوه شمالی

آبان ۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4191کد مطلب

245تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در سوادکوه شمالی

مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،سرگرد شعبانی در حاشیه آئین مرحله سوم نهضت کمک مومنانه از توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر در سطح شهرستان خبر داد و گفت:‌ بیش از ۳۵۰۰ بسته بهداشتی برای دانش آموزان و ۲۰۰۰ پرس غذای گرم و یک سری جهیزیه در سوادکوه شمالی تهیه و توزیع شد. فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک‌های مومنانه افزود: هدف از این طرح کمک به آسیب دیدگان...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرگرد شعبانی در حاشیه آئین مرحله سوم نهضت کمک مومنانه از توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر در سطح شهرستان خبر داد و گفت:‌ بیش از ۳۵۰۰ بسته بهداشتی برای دانش آموزان و ۲۰۰۰ پرس غذای گرم و یک سری جهیزیه در سوادکوه شمالی تهیه و توزیع شد.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک‌های مومنانه افزود: هدف از این طرح کمک به آسیب دیدگان ازبیماری کرونا که کسب وکا رشان را ازدست داده اند همچنین خانواده‌های آسیب پذیر است.

شعبانی در پایان ضمن قدردانی ازهمه خیرین که به کمک قشرآسیب پذیرشتافتند گفت:   باهمت خیرین، کمیته امداد امام خمینی (ره)، دفتر امام جمعه شهرستان و موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها به نیازمندان کمک مومنانه شد.

1psd

2 3

3 3

4 3

5 3

6 3

7 3

8jpg

9 310 3

11 3

11 3

 

12 3

13 1

14 1

15 1

16

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .