امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۱:۴۴:۳۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » مقام حزب‌الله: تمام تهدید‌ها علیه ایران و محور مقاومت سرنگون خواهد شد

خرداد ۲۶, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1644کد مطلب

249تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مقام حزب‌الله: تمام تهدید‌ها علیه ایران و محور مقاومت سرنگون خواهد شد

مقام حزب‌الله: تمام تهدید‌ها علیه ایران و محور مقاومت سرنگون خواهد شد

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از افکارنیوز، شیخ علی دعموش، نایب رئیس شورای اجراییحزب‌الله لبنان، در مراسم بزرگداشت شهید جهاد و مقاومت «عمران ناصر حلاوی» در مجتمع سید الشهداء (ع) در شهرک «کفرکلا» واقع در جنوب لبنان تصریح کرد ایران کشوری قوی و مقتدر است که با آمریکا از موضع برابر برخورد می‌کند. او گفت: موضع قاطعانه امام خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، و مخالفت ایشان با پاسخ دادن به پیام ترامپ و مذاکره با او که در جریان دیدار با نخست وزیر ژاپن مطرح شد، نشان...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از افکارنیوز، شیخ علی دعموش، نایب رئیس شورای اجراییحزب‌الله لبنان، در مراسم بزرگداشت شهید جهاد و مقاومت «عمران ناصر حلاوی» در مجتمع سید الشهداء (ع) در شهرک «کفرکلا» واقع در جنوب لبنان تصریح کرد ایران کشوری قوی و مقتدر است که با آمریکا از موضع برابر برخورد می‌کند.

او گفت: موضع قاطعانه امام خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، و مخالفت ایشان با پاسخ دادن به پیام ترامپ و مذاکره با او که در جریان دیدار با نخست وزیر ژاپن مطرح شد، نشان از عزت، قدرت و سربلندی او دارد که بسیاری از پادشاهان و رهبران عرب و مسلمان فاقد آن هستند؛ کسانی که به رغم همپیمانی با آمریکا باز هم ترامپ هر از چند گاهی به آن‌ها توهین می‌کند، اما آن‌ها حتی با یک کلمه هم از کرامت خود دفاع نمی‌کنند.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان افزود: آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی می‌خواهند با تحریم، تهدید و ارعاب و لشکرکشی نظامی ایران را تسلیم و مطیع کنند، اما فراموش کرده‌اند که رژیم صدام به نیابت از آمریکا، اسرائیل و عربستان و حمایت تمام جهان هشت سال جنگ را به این کشور تحمیل کرد و همچنین از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در محاصره بوده است، اما این کشور عقب‌نشینی نکرده بلکه در تمام زمینه‌ها قدرتمندتر شده است.

شیخ دعموش تاکید کرد: تمام تهدید‌ها علیه ایران و محور مقاومت سرنگون و ساقط خواهد شد زیرا ما قویتر، ثابت قدم و استوارتر هستیم و عاجز و درمانده نیستیم بلکه این آمریکا و اسرائیل و آل سعود هستند که درمانده و مستأصل هستند و این آن‌ها هستند که از منطقه عقب‌نشینی خواهند کرد و خارج خواهند شد.

او در ادامه سخنان تاکید کرد: ما در رویارویی جاری در منطقه ابتدا به خداوند متعال اتکا می‌کنیم سپس به رزمندگان و ملت خود که در تمامی مراحل سابق ثابت کردند تهدید و ارعاب چیزی از آن‌ها کم نخواهد نکرد جز اینکه ثبات و عزم و پایبندی آن‌ها را به مقاومت بیشتر کرده است و همانطور که ما در رویارویی‌های گذشته ایستادگی کردیم و پیروز شدیم امروز نیز ایستادگی و پایداری خواهیم کرد و اگر خداوند بخواهد در این رویارویی پیروز خواهیم شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .