امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۸:۳۵:۰۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ناکامی قاچاقچیان چوب در ۲ شهر مازندران

دی ۱۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4820کد مطلب

270تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ناکامی قاچاقچیان چوب در ۲ شهر مازندران

ناکامی قاچاقچیان چوب در ۲ شهر مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی ساری انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل محور‌های جنگلی را در دستور کار خود قرار دادند. او افزود: ماموران در حال گشت زنی در محور‌های مورد نظر به یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک و آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۳ تن چوب جنگلی قاچاق را کشف...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی ساری انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل محور‌های جنگلی را در دستور کار خود قرار دادند.
او افزود: ماموران در حال گشت زنی در محور‌های مورد نظر به یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۳ تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ صفرپور با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب‌های جنگلی افزود:متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

 

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران انتظامی سوادکوه شمالی در راستای مبارزه با قاچاق کالا موضوع را با کنترل خودرو‌های باری در مسیر‌های جنگلی در دستور کار خود قرار دادند.
او افزود: ماموران در حال گشت زنی در مسیر‌های مشخص شده به یک دستگاه خودروی نیسان مظنون و پس از توقیف و بازرسی از داخل آن ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب‌های قاچاق جنگلی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات خبر داد و گفت: ماموران ضمن انتقال خودرو به پارکینگ در این راستا پرونده‌ای تشکیل و جهت رسیدگی‌های قانونی به مرجع قضایی ارسال کردند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .