امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۹:۱۱:۱۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ورود پیکر شهید مصطفی نوروزی به مازندران

اسفند ۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5956کد مطلب

218تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ورود پیکر شهید مصطفی نوروزی به مازندران

ورود پیکر شهید مصطفی نوروزی به مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،ساعاتی قبل پیکر مطهر شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی وارد مازندران شد. پیکر مطهر شهید نوروزی بعد از ورود به استان مورد استقبال مردم سوادکوه قرار گرفت و در شهرهای پل سفید، زیراب، شیرگاه و قائم شهر به صورت خودرویی تشییع شد. مراسم وداع با پیکر مطهر بسیجی مجاهد شهید نوروزی در حسینیه عاشقان کربلا ساری از دقایقی قبل آغاز شده است. پیکر مطهر شهید مصطفی نوروزی اهل شهرستان ساری که به دنبال اقدامات اطلاعاتی روی یکی از باند‌های جرائم...

به گزارش شیرگاه خبر ،ساعاتی قبل پیکر مطهر شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی وارد مازندران شد.

پیکر مطهر شهید نوروزی بعد از ورود به استان مورد استقبال مردم سوادکوه قرار گرفت و در شهرهای پل سفید، زیراب، شیرگاه و قائم شهر به صورت خودرویی تشییع شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر بسیجی مجاهد شهید نوروزی در حسینیه عاشقان کربلا ساری از دقایقی قبل آغاز شده است.

پیکر مطهر شهید مصطفی نوروزی اهل شهرستان ساری که به دنبال اقدامات اطلاعاتی روی یکی از باند‌های جرائم سازمان یافته سیستان و بلوچستان به همراه دو تن دیگر از سربازان گمنام امام زمان ( عج) به شهادت رسیده بود در آب‌های ساحلی دریای عمان کشف شد.

پیکر پاک این شهید مدافع امنیت کشور فردا شنبه دوم اسفندماه در ساری از حسینیه عاشقان کربلا  تا گلزار شهدا ملامجدالدین به صورت خودرویی تشییع می‌شود.

شهید نوروزی جزو شهدای اطلاعات بودند که در سیستان و بلوچستان همراه  شهید مهدی جهان‌‌تیغ از سیستان و بلوچستان و شهید مهدی جعفری از استان فارس در حین انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرایم سازمان‌یافته به شهادت رسیدند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .