امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۱:۴۱:۳۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان سوادکوه شمالی

دی ۱۵, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4845کد مطلب

277تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان سوادکوه شمالی

پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت : ۹ ماه امسال ، ۱۲۶ مددجوی این شهرستان از خدمات بانکی تبصره ۱۶ و صندوق امداد ولایت، ۴ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال دریافت کردند. علیرضا عابدی فیروزجایی افزود : این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی، دامدادری ، گردشگری ، خدماتی، زنبورداری، گوهرتراشی با حمایت و راهنمایی راهبران شغلی، به متقاضیان پرداخت شده است. رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه متقاضیان درخواست تسهیلات اشتغال با بررسی...

به گزارش شیرگاه خبر ،رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت : ۹ ماه امسال ، ۱۲۶ مددجوی این شهرستان از خدمات بانکی تبصره ۱۶ و صندوق امداد ولایت، ۴ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال دریافت کردند.
علیرضا عابدی فیروزجایی افزود : این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی، دامدادری ، گردشگری ، خدماتی، زنبورداری، گوهرتراشی با حمایت و راهنمایی راهبران شغلی، به متقاضیان پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه متقاضیان درخواست تسهیلات اشتغال با بررسی میدانی مددکاران از وضعیت نیازمندی آن‌ها با توجه به دارا بودن اهلیّت و استحقاق شغلی پذیرش و پرونده تشکیل می‌شود تصریح کرد: هزار و ۳۷۷ خانوار سوادکوه شمالی تحت حمایت این نهاد قرار داشته و از خدمات آن بهره‌مند هستند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .