امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۶:۴۰:۴۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » چرا سریال پایتخت پخش نمیشود؟

دی ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4720کد مطلب

305تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

چرا سریال پایتخت پخش نمیشود؟

چرا سریال پایتخت پخش نمیشود؟

به گزارش شیرگاه خبر ،سریال پایتخت که مخاطبین زیادی نیز دارد از شبکه آی فیلم پخش می شد لازم به ذکر است که این سریال طنز در ۶ صل ساخته شده است و پخش تکرار این فصل ها از شبکه آی فیلم بود که از مهر ۹۹ آغاز شد در ادامه این خبر به جزئیات و علت پخش نشدن سریال پایتخت و ساعت و زمان پخش پایتخت از آی فیلم و همچنین به بررسی ساخت و پخش پایتخت ۷ می پردازیم.   چرا سریال پایتخت پخش نمیشود؟ سریال طنز پایتخت که...

به گزارش شیرگاه خبر ،سریال پایتخت که مخاطبین زیادی نیز دارد از شبکه آی فیلم پخش می شد لازم به ذکر است که این سریال طنز در ۶ صل ساخته شده است و پخش تکرار این فصل ها از شبکه آی فیلم بود که از مهر ۹۹ آغاز شد در ادامه این خبر به جزئیات و علت پخش نشدن سریال پایتخت و ساعت و زمان پخش پایتخت از آی فیلم و همچنین به بررسی ساخت و پخش پایتخت ۷ می پردازیم.

 

چرا سریال پایتخت پخش نمیشود؟

سریال طنز پایتخت که در ۶ فصل و به گار گردانی سیروس مقدم ساخته شده است از ۲۷ مهر ۹۹ هر شب از شیکه آی فیلم پخش می شود و اکنون به علت فرارسیدن ایام فاطمیه پخش این سریال متوقف شده است.

 

لازم به ذکر است که سریال پایتخت سریالی طنز گونه است و در ایام فاطمیه به علت اینکه ایام عزاداری است سریال پایتخت پخش نمی شود.

 

 

چرا سریال پایتخت پخش نمیشود؟

 

 

زمان دقیق پخش و تکرار ۶ فصل سریال پایتخت  از شبکه آی فیلم + ساعت تکرار

 

شبکه ای فیلم به از اواخر مهر ۹۹ شروع به پخش سریال پایتخت کرده است .

 

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم از  یکشنبه ۲۷ مهرماه  ۹۹ به روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفت. فصل اول سریال ماجرای خانواده «نقی معمولی» را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند از شیرگاه به تهران کوچ کنند؛ اما هنگام ورود به پایتخت با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. صاحبخانه می‌میرد و وراث حاضر به تحویل خانه نمی‌شوند، بدین ترتیب در پی مشکلاتی که در تهران برای آنها پیش می‌آید مجبور می‌شوند مدتی را در کامیون ارسطو زندگی کنند.

 

قرار است این مجموعه شش‌فصلی، که درباره ماجراهای یک خانواده مازندرانی است، پشت‌سر هم برای طرفدارانش در آی‌فیلم به نمایش گذاشته شود.اولین فصل «پایتخت» به‌کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده، در نوروز سال ۱۳۹۰ از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

 

زمان پخش سریال پایتخت+ ساعت تکرار

این سریال هر روز ساعت ۲۱ پخش خواهد شد و تکرار آن فردای همان روز در دو نوبت ۵ صبح و ۱۳ ظهر روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی خواهد رفت.

 

 

پایتخت ۷ کی پخش می‌شود؟ / حذف سارا و نیکا / ارسطو و بهبود قرارداد بسته اند!

طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل.

 

چرا سریال پایتخت پخش نمیشود؟

تقریبا دو هفته قبل، خبری درباره توافق مدیران تلویزیون با سازندگان سریال «پایتخت» و آغاز پیش‌تولید فصل هفتم سریال منتشر شد، اما خبر‌هایی که در روز‌های اخیر درباره جدایی بعضی از عوامل مجموعه از این پروژه رسیده، احتمال آماده شدن «پایتخت ۷» ویژه نوروز ۱۴۰۰ را کم و کمتر می‌کند. پس از مهران احمدی، آرش عباسی نویسنده فصل هفتم سریال هم با انتشار پستی در اینستاگرامش از قطع همکاری خود با این پروژه خبر داده است. در این گزارش به دلایلی پرداخته‌ایم که امکان پخش «پایتخت» را در نوروز ۱۴۰۰ به پایین‌ترین حد خود می‌رساند.

تردید محسن تنابنده برای نگارش فیلم نامه

محسن تنابنده از فصل اول «پایتخت» تا فصل ششم این سریال، علاوه بر بازیگر به عنوان طراح فیلم نامه و سرپرست نویسندگان فیلم نامه این سریال را همراهی کرده است، اما طبق خبری که چند روز قبل فیلم نیوز منتشر کرده، محسن تنابنده درباره ساخت فصل هفتم سریال تردید دارد و به همین دلیل هنوز نگارش فصل هفتم سریال را آغاز نکرده است. شروع نشدن مرحله نگارش فیلم نامه و تصمیم غیرقطعی محسن تنابنده در این باره یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که باعث می‌شود نزدیک بودن زمان آغاز ساخت «پایتخت ۷» کاملا بعید به نظر برسد.

 

نوروز ۱۴۰۰، بدون پایتخت؟

اگر مدیران تلویزیون و عوامل «پایتخت» خیلی زودتر از این‌ها برای ساخت ادامه سریال به توافق رسیده بودند و همه چیز طبق روال پیش رفته بود، اکنون مرحله پیش‌تولید این مجموعه به پایان رسیده و تصویربرداری آن هم آغاز شده بود که تولید سریال تا نوروز سال آینده تمام شود و فروردین‌ماه این مجموعه به آنتن برسد، اما اکنون که روز‌های پایانی آذرماه را سپری می‌کنیم، هیچ تصمیم قطعی مهمی درباره شروع تولید «پایتخت ۷» گرفته نشده و نه تنها کار نگارش فیلم نامه در حال انجام نیست، بلکه این مرحله مهم هنوز آغاز نشده است. این در حالی است که سال گذشته در ۱۱ آذرماه، «پایتخت ۶» کلید خورد. در این شرایط حتی اگر فصل هفتم سریال به تولید برسد، احتمالا باید ماه رمضان یا زمان دیگری غیر از نوروز منتظر آن بود.

 

اسامی بازیگران سریال پایتخت 

اسامی تمام بازیگران زن و مرد سریال پایتخت به همراه نقش آنها عبارتند از:

محسن تنابنده بازیگر نقش «نقی معمولی»
ریما رامین فر بازیگر نقش «هما سعادت»
احمد مهران فر بازیگر نقش «ارسطو عامل»
هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش «رحمت الله امینی»
بهرام افشاری بازیگر نقش «بهتاش فریبا»
مهران احمدی بازیگر نقش «بهبود فریبا»
نسرین نصرتی بازیگر نقش «فهیمه معمولی»
سارا فرقانی اصل بازیگر نقش «سارا معمولی»
نیکا فرقانی اصل بازیگر نقش «نیکا معمولی»
مجتبی بلال حبشی بازیگر نقش «رحمان امینی»
مصطفی بلال حبشی بازیگر نقش «رحیم امینی»
سلمان خطی بازیگر نقش «تقی معمولی»
ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .