امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۹:۱۲:۲۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کرونا در کمین عادی‌انگاری مردم

بهمن ۱۱, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5188کد مطلب

248تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کرونا در کمین عادی‌انگاری مردم

به گزارش شیرگاه خبر ،سه مرحله اوج شیوع کرونا در مازندران و تلفات انسانی آن که تا مرگ روزانه ۲۰ نفر از هم استانی‌ها رسید، هشداری برای همگان است که به محض سهل‌انگاری مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاشتن وضعیت، کرونا با شدتی بیشتر از قبل طغیان خواهد کرد. اگرچه در وضعیت نارنجی و زرد هم محدودیت ها اعمال می شود و برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا باید بسیار مراقب بود،اما گویا تغییر رنگ ها در...

به گزارش شیرگاه خبر ،سه مرحله اوج شیوع کرونا در مازندران و تلفات انسانی آن که تا مرگ روزانه ۲۰ نفر از هم استانی‌ها رسید، هشداری برای همگان است که به محض سهل‌انگاری مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاشتن وضعیت، کرونا با شدتی بیشتر از قبل طغیان خواهد کرد.

اگرچه در وضعیت نارنجی و زرد هم محدودیت ها اعمال می شود و برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا باید بسیار مراقب بود،اما گویا تغییر رنگ ها در وضعیت کرونایی شهرها عادی انگاری شهروندان را به دنبال داشته است به طوریکه وقتی خبرنگاران ما برای تهیه گزارش به سطح شهرها رفتند،با شهروندانی مواجه شدند که بی توجه به قربانیان هر روزهء کرونا در خیابانهای شهر در حال رفت و آمدند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .