امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۶:۰۷:۱۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در سوادکوه شمالی

بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5316کد مطلب

270تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای طرح برخورد با تولید کنندگان غیرمجاز ارز دیجبتال و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در این حوزه در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت. او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و همکاری کارشناسان شرکت توزیع برق شهرستان مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان سوادکوه شمالی شناسایی شد. جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت:...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای طرح برخورد با تولید کنندگان غیرمجاز ارز دیجبتال و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در این حوزه در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و همکاری کارشناسان شرکت توزیع برق شهرستان مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان سوادکوه شمالی شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم که دارای شرکتی در این شهرک صنعتی بوده با نصب مانیر به صورت غیرمجاز اقدام به تولید ارز دیجیتال می‌کرد.

سرهنگ حسینی با اشاره به هماهنگی قضائی از بازرسی این شرکت تولیدی خبر داد و افزود: در بازرسی از این شرکت ۵۴ دستگاه بیت کویین به ارزش ریالی ۳ میلیارد ریال کشف و این مرکز با حکم قضائی پلمب شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .