امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۸:۵۴:۵۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کشف ۲ و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

دی ۲۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4934کد مطلب

303تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کشف ۲ و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

کشف ۲ و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی گفت:ماموران این فرماندهی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند. فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند. سرهنگ فرهودی گفت: در این راستا ۱ نفر متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی گفت:ماموران این فرماندهی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: در این راستا ۱ نفر متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و خودرو‌های مذکور نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

او از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .