امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۵۵:۳۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ۳۰ درصد از مدارس کشور توسط خیران ساخته شد

بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5327کد مطلب

251تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۳۰ درصد از مدارس کشور توسط خیران ساخته شد

به گزارش شیرگاه خبر ،امروز(۲۷ بهمن) در حاشیه آیین افتتاح مدرسه بانو همتی شهرستان بهشهر در شرق مازندران  با اشاره به تلاش خیران در حوزه مدرسه سازی اظهار کرد: ۳۰ درصد از مدارس کشور توسط خیران ساخته شده است.   رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با اعلام اینکه دغدغه اصلی وزیر آموزش و پرورش، اولویت‌بندی در ساخت و توزیع فضاهای آموزشی است، افزود: در کنار کمک های دولتی در سال های اخیر نقش خیران در مدرسه سازی...

به گزارش شیرگاه خبر ،امروز(۲۷ بهمن) در حاشیه آیین افتتاح مدرسه بانو همتی شهرستان بهشهر در شرق مازندران  با اشاره به تلاش خیران در حوزه مدرسه سازی اظهار کرد: ۳۰ درصد از مدارس کشور توسط خیران ساخته شده است.

 

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با اعلام اینکه دغدغه اصلی وزیر آموزش و پرورش، اولویت‌بندی در ساخت و توزیع فضاهای آموزشی است، افزود: در کنار کمک های دولتی در سال های اخیر نقش خیران در مدرسه سازی پررنگ تر شده است.

 

وی تصریح کرد: در چهار سال اخیر هم ۵۰ درصد از مدارس کشور توسط خیران و یا با مشارکت آنان ساخته شده است.

 

رخشانی مهر با اشاره به کاهش آمار مدارس نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم سازی به ۱۹.۵ درصد گفت: سرانه فضای آموزشی در استان های گیلان و کردستان از متوسط کشوری فراتر رفت و انشاءالله تاپایان سال گلستان و کرمان نیز به خط میانگین کشوری می رسند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: با افزایش فضاهای آموزشی توسط سازمان تجهیز و نوسازی مدارس، امروز سرانه فضای آموزشی برای دانش آموزان افزایش یافته و به ازای هر دانش آموز ۵٫۲ متر مربع فضای اموزشی در اختیار داریم.

 

به گزارش شبستان، مدرسه بانو همتی شهرستان بهشهر به عنوان مدرسه مشارکتی خیران و سازمان تجهیز و نوسازی مدارس با اعتبار ۴۲ میلیارد ريال افتتاح و به بهره برداری رسید.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .