امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۴۴:۱۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » فناوری » #اردیبهشت_مقاومت ترند برتر توییتر شد

اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

813کد مطلب

300تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

#اردیبهشت_مقاومت ترند برتر توییتر شد

#اردیبهشت_مقاومت ترند برتر توییتر شد

به گزارش شیرگاه خبر بار دیگر صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی پر می‌شود از ابراز همدردی با خانواده شهدای مازندرانی و مدافع حرم که این روزها داغدار عزیزانشان شده‌اند. بار دیگر بخشی از تاریخ حماسه این دیار برجسته‌تر از سایر بخش‌های تاریخ در میان مردم تحلیل می‌شود، تاریخی که این بار نه در مرزهای جمهوری اسلامی بلکه در مرزهای جغرافیای اسلام، حماسه‌ساز شده و اردیبهشت ۹۵ را در صفحه تاریخ، گلگون به خون شهیدان کرده است. ۳۰ سال از حماسه کربلای۴...

به گزارش شیرگاه خبر بار دیگر صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی پر می‌شود از ابراز همدردی با خانواده شهدای مازندرانی و مدافع حرم که این روزها داغدار عزیزانشان شده‌اند. بار دیگر بخشی از تاریخ حماسه این دیار برجسته‌تر از سایر بخش‌های تاریخ در میان مردم تحلیل می‌شود، تاریخی که این بار نه در مرزهای جمهوری اسلامی بلکه در مرزهای جغرافیای اسلام، حماسه‌ساز شده و اردیبهشت ۹۵ را در صفحه تاریخ، گلگون به خون شهیدان کرده است.

۳۰ سال از حماسه کربلای۴ سال ۶۵ می‌گذرد، ۳۰ سال از شهادت غواصان لشکر ۲۵ کربلا در ام‌الرصاص گذشته است و کربلای سال ۹۵ خان طومان ثابت کرده است که کربلاهای این دیار همچنان ادامه دارد، کربلاهایی که یکی پس از دیگری با حماسه کربلائیان خلق می‌شود و در تاریخ جاودانه می‌ماند. «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا». بار دیگر رزمندگان این دیار در جوار حرم بانوی کربلا جنگیدند و به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقتدا کردند.

جغرافیای مقاومت در سراسر دنیا تا روزی که ظالمان تجاوزگری و وحشی‌گری را دستخوش قانون سیاست‌های کثیفشان در دنیا قرار بدهند، حماسه می‌آفریند و ابایی از جهاد و شهادت در این راه نخواهند داشت.

کاربران فضای مجازی استان مازندران با فعالیت پرجوش #اردیبهشت_مقاومت را ترند برتر توییتر کردند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .