امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۱۰:۰۴:۰۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » ورزشی » تقویت منابع وزارت ورزش و جوانان در برنامه ششم توسعه

اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

2007کد مطلب

801تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تقویت منابع وزارت ورزش و جوانان در برنامه ششم توسعه

تقویت منابع وزارت ورزش و جوانان در برنامه ششم توسعه

به گزارش شیرگاه خبر،عبدالله رضیان صبح امروز در مراسم افتتاح تجهیزات و بهسازی ورزشگاه شهیدوطنی با بیان اینکه در یک‌سال گذشته فهمیدم که کار جهادی چیست، اظهار کرد: کار جهادی را با همت مسؤولان در مسأله سیل اخیر و بازسازی ورزشگاه شهیدوطنی لمس کردم و باور نمی‌کردم بتوانیم با این فرصت کم ورزشگاه را به اتمام برسانیم. نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط مالی کشور مناسب نیست ولی انجام این کارهای خوب جای تشکر دارد...

به گزارش شیرگاه خبر،عبدالله رضیان صبح امروز در مراسم افتتاح تجهیزات و بهسازی ورزشگاه شهیدوطنی با بیان اینکه در یک‌سال گذشته فهمیدم که کار جهادی چیست، اظهار کرد: کار جهادی را با همت مسؤولان در مسأله سیل اخیر و بازسازی ورزشگاه شهیدوطنی لمس کردم و باور نمی‌کردم بتوانیم با این فرصت کم ورزشگاه را به اتمام برسانیم.

13980607000169 Test NewPhotoFree

نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط مالی کشور مناسب نیست ولی انجام این کارهای خوب جای تشکر دارد و  این اتفاقات خوبی رقم خورد و باید به گوش مردم برسد.

وی تصریح کرد: دوستداران متعصب فوتبال در شهرستان نیاز داشتند که کنارشان باشیم و از همه کسانی که از ابتدا تیم را هدایت کردند متشکرم و الان استرسی که وجود دارد ساماندهی مدیریت تیم است و وظیفه ما ساخت زیرساخت بود و امیدوارم سایر دغدغه‌ها هم حل شود.

13980607000170 Test NewPhotoFree

13971011000350 Test PhotoN

*تقویت منابع وزارت ورزش در برنامه ششم

دیگر نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه هرکجا وحدت، همراهی، درک درست و برنامه به هنگام انجام بگیرد توفیق حاصل می‌شود، اظهار کرد: نمونه این ادعا ورزشگاه شهید وطنی است.

علی ادیانی افزود: نقد به دولت وجود دارد ولی روحیه انقلابی ایجاب می‌کند کار انجام شده را تشویق کنیم و این طرح نماد مدیریت جهادی و انقلابی همه با هم برای فوتبال درخشان استان است.

13980607000171 Test NewPhotoFree

وی تصریح کرد: نمایندگان نقش تقویت زیرساخت‌ها و تسریع در امر نرم افزاری دارند و به زودی شاهد اتفاقات مبارک در حوزه  کارخانه نساجی هم هستیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس دهم با بیان اینکه در برنامه ششم دو منبع مالی ارزشمند برای وزارت جوانان در صحن علنی مطرح و قانون شد، گفت: یکی درامد حاصل از واردات سیگار و تولید محصولات دخانی و دیگری۲۷ دهم درصد از ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده است که پول کلانی است و مسؤولان به کمک نمایندگان باید سهم استان را از ورزش دریافت کنند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .