امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۹:۳۳:۵۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » سومین سالگرد شهدای خانطومان مازندران در شهرستان سیمرغ

اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

835کد مطلب

308تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

سومین سالگرد شهدای خانطومان مازندران در شهرستان سیمرغ

سومین سالگرد شهدای خانطومان مازندران در شهرستان سیمرغ

                                                                    به  گزارش شیرگاه خبر سومین یادواره ۴۰ شهید مدافع حرم و شهدای خان طومان با عنوان اردیبهشت مقاومت در اقدامی ابتکاری در کنار سیل‌زدگان شهرستان سیمرغ در روستای دستکنده کلای سیمرغ برگزار شد. سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم در...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به  گزارش شیرگاه خبر سومین یادواره ۴۰ شهید مدافع حرم و شهدای خان طومان با عنوان اردیبهشت مقاومت در اقدامی ابتکاری در کنار سیل‌زدگان شهرستان سیمرغ در روستای دستکنده کلای سیمرغ برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: در سومین یادواره شهدای مدافع حرم استان شهیدپرور و قهرمان پرور مازندران حضور داریم که این یادواره شهدا برای خود درس آموز است.

وی افزود: شهدا راه معامله با خدا را به ما آموختند و امروز تنها خودشان نزد خداوند روزی می‌خورند، گوشه ای از این روزی را به ما هدیه کردند و این جوانان و میانسالانی که در صحنه‌های مختلف کشور به دفاع از حرم رفتند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه قرار بود مراسم استانی شهدای مدافع حرم استان در آمل برگزار شود؛ تصریح کرد: به واسطه حضور گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده با تاسی از شهدای مدافع حرم این مراسم بزرگ در این منطقه برگزار شده است.

بابایی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در صورت زنده بودن در کنار اردوهای جهادی به کمک مردم آسیب دیده استان و کشور مشغول بودند، افزود: مقرر شد به برکت ۴۲ شهید مدافع حرم استان؛ ۴۲ گروه جهادی در کمک به سیل‌زدگان مازندران شتافتند.

وی با اعلام اینکه شهدای مدافع حرم نیز خود با اردوهای جهادی و راهیان نور به جنگ با دشمنان انقلاب رفتند، گفت: بدانیم که راه خدا راه مجاهدت و ایستادگی است و در نزد خدای خود روزی می‌خورند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در اردیبهشت مقاومت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم؛ انقلاب و دفاع مقدس را ارج می‌نهیم، بیان کرد: آنچه را که شهدا ادامه دهند نیروهای جهادی و سپاهی نیز دست از جهاد برنخواهند داشت و زیر پرچم ولایت امام زمان و رهبری مقام معظم انقلاب اسلامی، این نظام راپایدار خواهیم رساند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .