امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۱۷:۰۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » شناسایی ۱۸۵۸ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی کشور

مهر ۲۳, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9482کد مطلب

165تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

شناسایی ۱۸۵۸ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی کشور

شناسایی ۱۸۵۸ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار حسن مومنی رئیس پلیس‌راه کشور در سفر به مازندران و سوادکوه با توجه به اتمام نیافتن برخی طرح‌های رفع نقاط حادثه‌خیز اظهار داشت: دولت باید اعتباراتی در این زمینه اختصاص دهد با همکاران در سازمان راهداری ارتباطات خوبی برای رفع نقاط حادثه‌خیز داریم اما اگر برخی طرح‌ها به کندی پیش می‌روند به دلیل تخصیص نیافتن کافی و لازم اعتبارات است. وی با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ نقطه حادثه‌خیز در مازندران داشتیم، افزود: از این...

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار حسن مومنی رئیس پلیس‌راه کشور در سفر به مازندران و سوادکوه با توجه به اتمام نیافتن برخی طرح‌های رفع نقاط حادثه‌خیز اظهار داشت: دولت باید اعتباراتی در این زمینه اختصاص دهد با همکاران در سازمان راهداری ارتباطات خوبی برای رفع نقاط حادثه‌خیز داریم اما اگر برخی طرح‌ها به کندی پیش می‌روند به دلیل تخصیص نیافتن کافی و لازم اعتبارات است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ نقطه حادثه‌خیز در مازندران داشتیم، افزود: از این تعداد بیش از ۲۰ نقطه رفع و تقریباً ۹۵ نقطه وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۵  نقطه از اولویت‌های ویژه برخوردار هستند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات این ۳۵ نقطه در اولویت، برطرف شوند.

سردار مومنی با اشاره به نقاط حادثه‌خیز در راه‌های کشور، عنوان کرد: در کشور ۱۸۵۸ نقطه حادثه‌خیز در راه‌ها داریم که حتما در اولویت قرار دارد تا سریع‌تر برطرف شوند.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه بعد از دوران کرونایی، شاهد افزایش تصادفات در مازندران نبوده‌‌ایم، خاطرنشان کرد: در دو سالی که با کرونا درگیر بودیم، حجم تردد کمتر و تصادفات نیز کاهش یافته بود به نسبت با حجم ترددهایی که داریم بخشی از تصادفات افزایش یافته اما در مازندران در این چند ماهه باتوجه به انجام وظیفه افراد مرتبط در حال حاضر افزایش تصادف نداشته‌‌ایم.

وی افزود: مازندران سه محور اصلی فیروزکوه، هراز و چالوس دارد که تقریبا بین‌المللی بوده و باید ملی دیده شوند که بعضاً در تعطیلات و آخر هفته‌ها شاهد ترافیک‌های سنگین در این مسیرها هستیم.

سردار مومنی از افزایش ۳۵ درصدی تردد در جاده‌های کل کشور در این چند ماهه خبر داد و تصریح کرد: وقتی حجم ترافیک بالاست باید زیرساخت‌های لازم فراهم باشد، بحث پل شهر پل‌سفید در سوادکوه یکی از راه‌های رفع معضلات ترافیکی است که باید سریع‌تر احداث گردد.

وی افزود: این پل فعلی گنجایش این حجم از تردد را ندارد و با نگاه ملی و استانی هرچه سریع‌تر پل جدید احداث شود تا شاهد معضل ترافیک در این نقطه نباشیم.

برچسب ها :

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .