امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۴:۴۱:۱۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » فرمانده-سپاه-سوادکوه-شمالی-معارفه-شد

مرداد ۲۸, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1865کد مطلب

1597تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

فرمانده-سپاه-سوادکوه-شمالی-معارفه-شد

فرمانده-سپاه-سوادکوه-شمالی-معارفه-شد

به گزارش شیرگاه خبر، در مراسمی که با حضور «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان و بسیجیان در مسجد جامع شیرگاه برگزار شد، «احمد شعبانی» به عنوان فرمانده سپاه سوادکوه شمالی معرفی شد و از ((محمدرضا خمسیه )) تکریم به عمل آمد. در ابتدای مراسم سرهنگ خمسیه گزارشی از عملکرد خود در سمت فرماندهی این ناحیه به حاضرین ارائه و سپس سرهنگ رضایی به تبیین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه...

به گزارش شیرگاه خبر، در مراسمی که با حضور «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان و بسیجیان در مسجد جامع شیرگاه برگزار شد، «احمد شعبانی» به عنوان فرمانده سپاه سوادکوه شمالی معرفی شد و از ((محمدرضا خمسیه )) تکریم به عمل آمد.

در ابتدای مراسم سرهنگ خمسیه گزارشی از عملکرد خود در سمت فرماندهی این ناحیه به حاضرین ارائه و سپس سرهنگ رضایی به تبیین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف پرداخت.

در ادامه سرگرد  شعبانی فرمانده سپاه سوادکوه شمالی نیز با تشکر از زحمات همه فرماندهان این ناحیه از زمان تشکیل این نهاد انقلابی تا به امروز خواستار همکاری همه مسئولان، پرسنل و بسیجیان این شهرستان برای خدمت بیشتر در چارچوب منویات رهبری، آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی شد.

گفتنی است  سرگرد شعبانی  جانشین فرماندهی سپاه ناحیه نکا  را در کارنامه خود دارد.

IMG 1076

IMG 1070IMG 1110IMG 1074IMG 1089سرگرد احمد شعبانی فرمانده سپاه سوادکوه شمالیIMG 1146IMG 1064 IMG 1100IMG 1092IMG 1097IMG 1219 1

 

 سرهنگ خمسیه و سرگرد شعبانیIMG 1221

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .