امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۳:۵۴:۳۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » معرفی فرمانده جدید سپاه رامسر

مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1840کد مطلب

1132تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

معرفی فرمانده جدید سپاه رامسر

معرفی فرمانده جدید سپاه رامسر

به گزارش شیرگاه خبر ،مراسم تودیع سرهنگ محمد محمدی قاسم آبادی و معارفه سرهنگ محمدرضا خمسیه  فرمانده جدید سپاه رامسر امروز سه شنبه ۱۵ مردادماه صبح در اردوگاه متمرکز کشوری شهدای هفت تیر برگزار شد. سرهنگ محمدی در این مراسم تودیع ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت:روز اول که به فرماندهی ناحیه منصوب شدم به همراه پاسداران ناحیه به زیارت قبور شهدا رفتیم و هم قسم شدیم که در راه شهدا و آرمان‌های امام و رهبری باشیم. او افزود: فعالیت‌های اشتغال و محرومیت زدایی در...

به گزارش شیرگاه خبر ،مراسم تودیع سرهنگ محمد محمدی قاسم آبادی و معارفه سرهنگ محمدرضا خمسیه  فرمانده جدید سپاه رامسر امروز سه شنبه ۱۵ مردادماه صبح در اردوگاه متمرکز کشوری شهدای هفت تیر برگزار شد.
سرهنگ محمدی در این مراسم تودیع ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت:روز اول که به فرماندهی ناحیه منصوب شدم به همراه پاسداران ناحیه به زیارت قبور شهدا رفتیم و هم قسم شدیم که در راه شهدا و آرمان‌های امام و رهبری باشیم.

او افزود: فعالیت‌های اشتغال و محرومیت زدایی در بخش‌های مختلف کشاورزی، خانه‌های محرومان، اقتصاد مقاومتی را همیشه در دستور کار داشتیم و توانستیم اقدامات خوبی را به انجام برسانیم.

او گفت: ماموریت گشت‌های محله محور، اردو‌های جهادی، برنامه‌ها و مراسمات فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌هایی بود که در انجام آن تلاش‌های زیادی داشتیم.

سرهنگ محمد رضا خمسیه فرمانده جدید سپاه رامسر ضمن گرامی داشت و یاد و خاطره شهدا گفت: بسیار خرسندم که بار دیگر خادم مردم و بسیجیان در شهرستان رامسر خواهم بود.

او افزود: تلاش خود را می‌کنم تا با حمایت همه مردم و بسجیان گام‌های موثری را در شهرستان برداریم.

فرمانده جدید سپاه رامسر گفت: سپاه و بسیج امروز بیشتر در عرصه‌های مختلف و در قامت سازندگی و فرهنگی حضور دارد و برای اعتلای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

او افزود: فضای وحدت و همدلی در اولویت کار‌ها است و این امر باید لازمه همه ماموریت‌ها  باشد.

سرهنگ خمسیه پیش از این فرمانده سپاه سوادکوه شمالی  بود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .