امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۰۳:۴۸:۲۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » گردهمایی باشکوه مدافعان حریم خانواده در سوادکوه‌شمالی

تیر ۱۹, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1821کد مطلب

286تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

گردهمایی باشکوه مدافعان حریم خانواده در سوادکوه‌شمالی

گردهمایی باشکوه مدافعان حریم خانواده در سوادکوه‌شمالی

 به گزارش شیرگاه خبر ،در این اجتماع که مسئولین شهری و شهرستانی نیز حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین غفاری استاد حوزه و دانشگاه در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با توجه به روایات و آیات اظهار داشت: انسانی که جانش و قلبش کور شود دو مسیر را بیشتر نمی پیماید یا ضال و گمراه پذیرند یا گمراه کننده و مضل هستند که دشمنان ما در این دسته قرار دارند. وی در ادامه روند کاهش غلظت حجاب در کشور...

 به گزارش شیرگاه خبر ،در این اجتماع که مسئولین شهری و شهرستانی نیز حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین غفاری استاد حوزه و دانشگاه در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با توجه به روایات و آیات اظهار داشت: انسانی که جانش و قلبش کور شود دو مسیر را بیشتر نمی پیماید یا ضال و گمراه پذیرند یا گمراه کننده و مضل هستند که دشمنان ما در این دسته قرار دارند.

وی در ادامه روند کاهش غلظت حجاب در کشور را بیانگر برنامه‌ها و فعالیت‌های همین دشمنان دانست و ادامه داد: مسئولان، تلاش دشمن را جدی بگیرند کاری که دشمن در سند ۲۰۳۰ انجام می دهد از این دست توطئه ها است.

حجت الاسلام غفاری به اهداف حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اشاره نمود و گفت: یکی از اهداف این حضور اعلان جدی به مسئولان فرهنگی و نهاد های ذی ربط است. ما با این حضور خود به مسئولان اعلام می کنیم که ما آماده ایم. وصیت نامه ی شهدا را که مطالعه می کنیم می بینیم ۹۵ درصد آن تأکید به مسئله حجاب شده است. مسئله دوم خطاب به مسئولین فرهنگی که اگر شما قادر نیستید بدانیم ما مردم قادریم و نکته سوم خطاب به قوه قضائیه است که از این حرکت خوجوش مردمی حمایت کنند. این استاد دانشگاه مسئولین را مورد خطاب قرار داد و افزود: متأسفانه در چند سال اخير و با بى توجهى هايى كه برخى مسوولين، سازمان ها و نهادها به مقوله فرهنگ جامعه داشته اند يك بار ديگر دشمنان حجاب و وقار زنان ايرانى را هدف قرار داده و به هر نوع ممكن درصدد حذف يا كمرنگ كردن آن هستند.

در پایان این راهپیمایی ضمن قرائت بیانیه و امضای طوماری در حمایت همه جانبه از مسئله عفاف و حجاب، به دخترانی که در محل تحصیل خود پوشش برتر را انتخاب کرده و با چادر حضور پیدا می کنند تجلیل به عمل آمد.

IMG 7011 IMG 7060 1 IMG 7125 1 IMG 7129 1 IMG 7137 IMG 9125 IMG 9131 IMG 9137 IMG 9150 IMG 9153 IMG 9157 IMG 9170 IMG 9201 IMG 9217 IMG 9228 IMG 9257

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .