امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۰۵:۰۷:۰۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » سلامت » ۹۲ درصد جمعیت هدف سوادکوه شمالی هر دو دز واکس کرونا را دریافت کردند

اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8817کد مطلب

428تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۹۲ درصد جمعیت هدف سوادکوه شمالی هر دو دز واکس کرونا را دریافت کردند

۹۲ درصد جمعیت هدف سوادکوه شمالی هر دو دز واکس کرونا را دریافت کردند

دکتر نصرالله رشیدی در گفتگو با خبر نگار شیرگاه خبر  افزود: ۱۰۰ درصد از جمعیت هدف در شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند. وی با اعلام اینکه بیش از ۸۷ درصد از جمعیت سوادکوه هم دو نوبت علیه کرونا واکسینه شدند، گفت: با ارسال پیامک در حال اطلاع رسانی به افرادی هستیم که تاکنون نسبت به تزریق دز دوم واکسن کرونا خود اقدام نکرده اند. رئیس شبکه بهداشت سوادکوه و سوادکوه شمالی...

دکتر نصرالله رشیدی در گفتگو با خبر نگار شیرگاه خبر  افزود: ۱۰۰ درصد از جمعیت هدف در شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
وی با اعلام اینکه بیش از ۸۷ درصد از جمعیت سوادکوه هم دو نوبت علیه کرونا واکسینه شدند، گفت: با ارسال پیامک در حال اطلاع رسانی به افرادی هستیم که تاکنون نسبت به تزریق دز دوم واکسن کرونا خود اقدام نکرده اند.

رئیس شبکه بهداشت سوادکوه و سوادکوه شمالی افزود : از افرادی که تاکنون نسبت به تزریق دز دوم واکسن کرونا خود اقدام نکرده اند درخواست می کنیم تا هر چه زودتر نسبت به این موضوع اقدام نمایند.

دکتر رشیدی میزان واکسن نوبت اول در دانش آموزان شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی را هم ۱۰۰ درصد اعلام کرد و گفت که تاکنون ۹۵ درصد از دانش آموزان سوادکوه شمالی و ۸۴ درصد از دانش آموزان سوادکوه هم دو نوبت علیه کرونا واکسینه شدند.

وی میزان پذیرش بستری جدید در بیمارستان شهدا زیراب را بین یک تا ۲ بیمار و ترخیص را هم بین ۲ تا سه بیمار اعلام کرد و افزود: هم اکنون پنج بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان شهدا زیراب بستری هستند.

دکتر رشیدی در خصوص ویروس جدید اومیکرون هم گفت : در هر پیک شاهد جهش جدید از ویروس کرونا بوده ایم که از سرعت و انتقال سرایت بالایی برخوردار بوده است بنابراین مهم ترین اصل برای کنترل این بیماری رعایت و اصول پروتکل های بهداشتی است.

رئیس شبکه بهداشت سوادکوه و سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود با پیک جدید، شاهد تلفات سنگینی خواهیم بود، گفت: از شهروندان می خواهیم تا علاوه بر زدن ماسک همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و همچنین از عادی انگاری بپرهیزند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .