امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۱:۱۳:۳۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

فروردین ۲۴, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7537کد مطلب

361تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

به گزارش شیرگاه خبر ،۳۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۴ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند. در حال حاضر هزار و ۵۷۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند و ۲۴۳ بیمار بدحال تنفسی مبتلا به کرونا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند. شهرستان‌های گلوکاه، بهشهر، نکا، ساری، قائم شهر، سوادکوه،...

به گزارش شیرگاه خبر ،۳۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۴ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

در حال حاضر هزار و ۵۷۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند و ۲۴۳ بیمار بدحال تنفسی مبتلا به کرونا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

شهرستان‌های گلوکاه، بهشهر، نکا، ساری، قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار، آمل، بابل، فریدونکنار، محمودآباد، بابلسر، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۵۱بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۲۱۹نفر هم ترخیص شدند.

دکتر سیدعباس موسوی از بستری هزار و ۲۵۴ بیمار مبتلا به کروناویروس هم اکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه خبر داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: ۱۲ هم استانی مبتلا به کرونا در این مدت جان خود را از دست دادند.

فوت ۲ نفر در حوزه علوم پزشکی بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم به پذیرش و بستری ۷۳بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و ترخیص ۳۶ نفر در همین مدت با بهبودی نسبی اشاره کرد.

دکتر سیدفرزاد جلالی افزود: در حال حاضر ۳۱۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۴۸نفر هم با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

وی افزود: شبانه روز گذشته، ۲ بابلی بر اثر کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه جان باخت.

 

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .