امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۵۷:۲۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » آیت الله مصباح یزدی، علمدار عرصه دفاع از امامت و ولایت بودند

دی ۱۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4789کد مطلب

233تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

آیت الله مصباح یزدی، علمدار عرصه دفاع از امامت و ولایت بودند

آیت الله مصباح یزدی، علمدار عرصه دفاع از امامت و ولایت بودند

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی (ره) از ایشان به عنوان شخصیتی جامع یاد کرد و افزود: این فقیه بصیر و انقلابی در علوم عقلی، نقلی، مباحث فقهی و اصولی و مباحث اعتقادی و عرفانی دارای جایگاه جامعی بود. حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت انتقال مناسب اندیشه و مکتب علامه مصباح یزدی (ره) به نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: باید آراء...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی (ره) از ایشان به عنوان شخصیتی جامع یاد کرد و افزود: این فقیه بصیر و انقلابی در علوم عقلی، نقلی، مباحث فقهی و اصولی و مباحث اعتقادی و عرفانی دارای جایگاه جامعی بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت انتقال مناسب اندیشه و مکتب علامه مصباح یزدی (ره) به نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: باید آراء و نظرات این عالم انقلابی برای نسل جوان و همچنین نسل‌های آینده بیشتر تبیین و مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جامعه امروز بیش از پیش نیازمند آرا، اندیشه‌ها و تفکرات ارزشمند آیت الله مصباح یزدی (ره) است، خاطرنشان کرد: باید آثار کم نظیر و ارزشمند به جای مانده از این فقیه بصیر و انقلابی به جامعه جوان و نسل‌های آینده معرفی تا مورد بهره برداری مناسب قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی از آیت الله مصباح یزدی (ره) به عنوان یکی از سرمایه‌های گرانقدر جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این شخصیت کم نظیر پس از ارتحال علامه طباطبایی توانستند خلأ حضورشان را با تلاش‌های مؤثر علمی و همچنین تربیت و پرورش شاگردان بسیار پر کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آیت الله مصباح یزدی (ره) همه عمر با برکت خود را صرف اعتلای دین، انقلاب و حوزه‌های علمیه کرد، خاطرنشان کرد: این شخصیت کم نظیر جامعه اسلامی به حق مصداق جمله «العلماء ورثۀ الانبیاء» بودند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، شجاعت، شفافیت، بصیرت، روحیه انقلابی و ولایت مداری را از جمله مهم‌ترین خصوصیات شخصیتی آیت الله مصباح یزدی (ره) یاد کرد و افزود: ایشان در دفاع از انقلاب و ولایت با همه وجود خود عمل می‌کردند و در این مسیر با کسی تعارف نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آیت الله مصباح یزدی شخصیتی صریح البیان و شفاف بودند، خاطرنشان کرد: این شخصیت کم نظیر به حق علمداری در عرصه امامت و ولایت هم در دوران حیات امام خمینی (ره) و هم در دوران زعامت و رهبری مقام معظم رهبری بودند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که آیت الله مصباح یزدی (ره) در طول حیات مبارک خود به دلیل صراحت بیان، ولایت مداری، بصیرت و روحیه انقلابی همواره مورد هجمه جریان‌های خاص داخلی و خارجی قرار می‌گرفتند، افزود: این هجمه‌ها هیچ خللی در مواضع انقلابی و مسیری که آغاز کرده بودند ایجاد نکرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برخی از سیاسیون دگر اندیش با روحیه و مواضع انقلابی آیت الله مصباح یزدی (ره) مشکل داشتند، بیان داشت: مواضع این عالم انقلابی، همواره منطبق بر فرهنگ اهل بیت (ع)، اصول قرآنی و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی از آیت الله مصباح یزدی (ره) به عنوان شخصیتی نادر الوجود و کمیاب یاد کرد و افزود: خوشبختانه در مکتب این عالم انقلابی شاگردان بسیاری تربیت و رشد یافته اند که می‌توانند راه و مسیر این شخصیت بی نظیر را ادامه دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .