امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۲:۵۴:۱۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اجباری در داشتن کد بورسی برای دریافت سود سهام عدالت نیست

دی ۱۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4807کد مطلب

227تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اجباری در داشتن کد بورسی برای دریافت سود سهام عدالت نیست

به گزارش شیرگاه خبر ،رییس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: این روز‌ها خبر‌هایی مبنی بر لزوم  داشتن کد بورسی برای دریافت سود سهام عدالت شنیده می‌شود در حالیکه تاکنون سود واریزی به حساب سهام داران در روش غیر مستقیم بدون کد بورسی صورت می گرفته است. توکلی افزود: دریافت کد بورسی برای معامله در بورس است درحالی‌که مردم مسن و روستایی نیازی به کدمعاملاتی ندارند و سود سهام عدالت ازطریق شماره شبا به حساب سهام‌داران واریز خواهد شد. او...

به گزارش شیرگاه خبر ،رییس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: این روز‌ها خبر‌هایی مبنی بر لزوم  داشتن کد بورسی برای دریافت سود سهام عدالت شنیده می‌شود در حالیکه تاکنون سود واریزی به حساب سهام داران در روش غیر مستقیم بدون کد بورسی صورت می گرفته است.
توکلی افزود: دریافت کد بورسی برای معامله در بورس است درحالی‌که مردم مسن و روستایی نیازی به کدمعاملاتی ندارند و سود سهام عدالت ازطریق شماره شبا به حساب سهام‌داران واریز خواهد شد.

او گفت: در روز‌هایی که شاهد افزایش شیوع ویروس کرونا و همچنین اجرای محدودیت تردد هستیم اینکه مردم درگیر حضور در دفاتر پیشخوان و مراجعه به کارگزاری شوند نگران‌کننده است درحالی‌که اصلا لزومی ندارد، ولی برخی سهام‌داران تصور می‌کنند اگر به دفاتر و یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنند وضعیت بهتر می‌شود.

رییس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور با بیان اینکه سود‌های سهام عدالت از سوی شرکت‌ها در حال واریز شدن است، تصریح کرد: البته مبالغ آن مشخص نیست، اما تا اسفند ماه به حساب سهام‌داران واریز خواهد شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .