امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۱:۱۲:۲۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اجتماع بزرگ عاشورایی درسوادکوه شمالی

شهریور ۹, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

2031کد مطلب

257تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اجتماع بزرگ عاشورایی درسوادکوه شمالی

اجتماع بزرگ عاشورایی درسوادکوه شمالی

 به گزارش شیرگاه خبر ،روز سه شنبه سوم  محرم با حضور دسته‌های عزاداری، هیئت‌های مذهبی و مردم سوگوار سوادکوه  شمالی اجتماع بزرگ عاشورایی در  روبروی سپاه شیرگاه از ساعت ۱۶ عصر  همراه با پخش از صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. در این روز قافله‌ها و هیئت‌های عزاداری پس از برگزاری مراسم‌های عزاداری، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  از  خیابان های منتهی به میدان شهدا، به شکل منظم وارد میدان شهدا شده و عزاداری هر...

 به گزارش شیرگاه خبر ،روز سه شنبه سوم  محرم با حضور دسته‌های عزاداری، هیئت‌های مذهبی و مردم سوگوار سوادکوه  شمالی اجتماع بزرگ عاشورایی در  روبروی سپاه شیرگاه از ساعت ۱۶ عصر  همراه با پخش از صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

در این روز قافله‌ها و هیئت‌های عزاداری پس از برگزاری مراسم‌های عزاداری، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  از  خیابان های منتهی به میدان شهدا، به شکل منظم وارد میدان شهدا شده و عزاداری هر هیئت با مداحی مداحانی از سرتاسر سوادکوه شمالی و هم نوایی مردم و دیگر عزاداران حسینی در روبروی سپاه شیرگاه  ادامه پیدا می‌کند.

اجتماع بزرگ عاشورایی در سوادکوه شمالی

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .