امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۳:۳۱:۱۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اختصاص ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به مازندران

مرداد ۲۶, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3490کد مطلب

237تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اختصاص ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به مازندران

اختصاص ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به مازندران

به گزارش شیرگاه خبر، دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که برای انجام سفری دو روزه ، ساعتی قبل از طریق فرودگاه بین المللی ساری وارد استان مازندران شد به همراه حسین‌زادگان استاندار مازندران از تصفیه خانه فاضلاب ساری بازدید کرد.دکتر نوبخت گفت: این تصفیه خانه تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۴۰۰ میلیارد تومان بودجه به استان مازندران خبر داد و افزود: این اعتبار برای...

به گزارش شیرگاه خبر، دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که برای انجام سفری دو روزه ، ساعتی قبل از طریق فرودگاه بین المللی ساری وارد استان مازندران شد به همراه حسین‌زادگان استاندار مازندران از تصفیه خانه فاضلاب ساری بازدید کرد.
دکتر نوبخت گفت: این تصفیه خانه تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۴۰۰ میلیارد تومان بودجه به استان مازندران خبر داد و افزود: این اعتبار برای بخش جهش تولید و اشتغالزایی ۴۸۰۰ نفر تا پایان امسال به مازندران اختصاص می‌یابد.
معاون رئیس جمهور پس از ورود به مازندران از جاده مواصلاتی جوادالائمه فرودگاه دشت ناز ساری بازدید کرد.
نوبخت پس از بازدید این جاده، بر تسریع و تکمیل هر چه زودتر این محور تاکید کرد.
دکتر نوبخت سپس از کارخانه زباله سوز ساری، سد لاستیکی، تالار فرهنگی مرکزی، ورزشگاه در حال ساخت کشتی و پیست دوچرخه سواری جاده ساری- قائم شهر و بیمارستان ۳۴۱ تختخوابی شهرستان ساری بازدید می‌کند.
معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امشب از طریق شبکه استانی مازندران با مردم استان صحبت خواهد کرد.
معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در این سفر، در مراسم کلنگ‌زنی احداث دو هزار واحد مسکن محرومان استان مازندران هم شرکت خواهد کرد و در جلسه اقتصاد مقاومتی استان نیز حضور خواهد یافت.
از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه دکتر نوبخت به مازندران، بازدید از طرح احداث پل چهارم شهرستان بابلسر، کمربندی بابل به شیرگاه، بیمارستان جایگزین شهرستان قائمشهر، رینگ هچیرود نشتارود، فرودگاه بیشه کلا و افتتاح کارخانه زباله سوز نوشهر و کمپوست پسماند تنکابن خواهد بود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .