امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۳۴:۰۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ادامه محدودیت‌های شهرهای نارنجی برای تهران

آذر ۲۱, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4443کد مطلب

209تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ادامه محدودیت‌های شهرهای نارنجی برای تهران

به گزارش شیرگاه خبر  به نقل از ایسنا ، شهر تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد لذا محدودیت های شهرهای نارنجی برای آن حاکم خواهد بود. بنابراین محدودیت منع تردد شبانه نیز همچنان در تهران اجرا خواهد شد. وی خطاب به شهروندان درخواست کرد: لازم است امسال جهت قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس از برگزاری هرگونه مراسم و دورهمی شب یلدا خودداری کنیم، باتوجه به اینکه ریشه بسیاری از مشکلات در شیوع کرونا ویروس در برگزاری دورهمی ها است و شب...

به گزارش شیرگاه خبر  به نقل از ایسنا ، شهر تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد لذا محدودیت های شهرهای نارنجی برای آن حاکم خواهد بود. بنابراین محدودیت منع تردد شبانه نیز همچنان در تهران اجرا خواهد شد.

وی خطاب به شهروندان درخواست کرد: لازم است امسال جهت قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس از برگزاری هرگونه مراسم و دورهمی شب یلدا خودداری کنیم، باتوجه به اینکه ریشه بسیاری از مشکلات در شیوع کرونا ویروس در برگزاری دورهمی ها است و شب یلدا نیز همین ویژگی را دارد لذا از مردم درخواست می شود که امسال شب یلدا در خانه های خود بمانند و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی امسال را پشت سر بگذاریم تا سال آینده به یاری خداوند مراسم یلدا را در سلامت برگزار کنیم.

انتهای پیام

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .