امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۲۳:۴۴:۲۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » استقبال ۸هزار گردشگر از قطار گردشگری مازندران

مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1853کد مطلب

295تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

استقبال ۸هزار گردشگر از قطار گردشگری مازندران

استقبال ۸هزار گردشگر از قطار گردشگری مازندران

 به گزارش  شیرگاه خبر سرپرست اداره کل راه آهن شمال با اشاره راه اندازی قطار گردشگری در استان مازندران گفت: قطار گردشگری در مسیر ریلی شمال و منطقه سوادکوه شامل تهران به سوادکوه و تهران به شیرگاه از نوروز امسال راه اندازی شد. خدایار طالبی افزود: قطار گردشگری راه آهن شمال هر هفته روز‌های پنج شنبه و جمعه از تهران به سوادکوه و تهران به شیرگاه میزبان گردشگران داخلی و خارجی است. وی با بیان اینکه ظرفیت هر یک از...

 به گزارش  شیرگاه خبر سرپرست اداره کل راه آهن شمال با اشاره راه اندازی قطار گردشگری در استان مازندران گفت: قطار گردشگری در مسیر ریلی شمال و منطقه سوادکوه شامل تهران به سوادکوه و تهران به شیرگاه از نوروز امسال راه اندازی شد.
خدایار طالبی افزود: قطار گردشگری راه آهن شمال هر هفته روز‌های پنج شنبه و جمعه از تهران به سوادکوه و تهران به شیرگاه میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
وی با بیان اینکه ظرفیت هر یک از این قطار‌های گردشگری ۳۲۰صندلی مسافر است افزود: ماهیانه ۲هزار و ۵۶۰گردشگر با راه اهن شمال از مناطق دیدنی سوادکوه و شیرگاه بازدید می‌کنند.
خدایار طالبی گفت: ۷هزار گردشگر داخلی از آغاز امسال تاکنون با قطار گردشگری راه آهن شمال از دیدنی‌های شهرستان سوادکوه بازدید کردند.
سرپرست اداره کل راه آهن شمال به استقبال گردشگران خارجی از این خطوط ریلی گردشگری اشاره کرد و افزود:در این مدت بیش از هزار گردشگر خارجی از کشور‌های عراق، چین، ژاپن، آلمان و نروژ از آغاز امسال تاکنون با قطار گردشکری راه آهن شمال از دیدن‌های سوادکوه بازدیدکردند.
وی به راه اندازی قطار گردشگری گلستان به سوادکوه نیز اشاره کرد و گفت: روزانه ۲۰۰گردشگر از استان گلستان با استفاده از قطار گردشگری به شهر‌های زیرآب، عبدالحق، پل سفید و شیرگاه سفر می‌کنند.
سرپرست راه آهن شمال افزود: ۷۰۷هزار و ۳۲۳مسافر از آغاز امسال تاکنون با ۱۶رام قطار راه آهن شمال جابه‌جا شدند.
طالبی با بیان اینکه سه سال گذشته ناوگان مسافری راه آهن شمال حدود ۸۰درصد نوسازی و تعمیر اساسی شده است گفت: روزانه حدود ۴هزار و ۷۰۰مسافر در مسیر‌های ریلی ساری به مشهد، ساری به گرگان و ساری به تهران از طریق این ناوگان حمل و نقل ریلی جابجا شدند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .